onsdag, februar 14, 2007

Sarah needs...

Geneva bahnhofstr.

I dag er jeg og hunden gået i landflygtighed... hos svigerforældrene! Vi skal have skiftet vinduer i hele lejligheden og da jeg hverken har lyst til at være hjemme i larmen eller kulden har jeg forladt den sunkende skude...


Jeg tænkte jeg også ville prøve det med "Sarah needs" i google...
Her er resultatet!
.
Sarah Needs A Cold Shower. Nej tak. Jeg har det lige så godt. Et varmt bad ville ikke være så tosset...
Sarah needs to suck Jim's cock... Uha den her skulle vist have været censureret! Ja det siger måske mere om internettet end om mig at dette kommer op som hit nummer 2...
Sarah needs our help!!! Ja jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at rydde op og flytte møbler efter der har været håndværkerer...
Sarah needs to play: Ja gør vi ikke allesammen det.
Sarah Needs a kidney: Tjaaa jeg har nu to der fungere fint i forvejen.
Sarah needs to find her dog: Jeg er nu helt sikker på han ligger på sengen og sover.
Sarah needs to feel peaceful, and also needs to feel equal to (or better than) everyone else: Jeg vil nødig indrømme det, men der er måske lidt om det.
Sarah needs to be able to relate to someone else, and will feel more secure when she has companions: Ja det er der nok også noget om.
Sarah needs to grow up: Jeg er vist så voksen og fornuftig som man kan blive:O)
Sarah needs to come see me: Ja giver du en kop kaffe?
Sarah needs to beware of deceiving herself and allowing others to take advantage of her impressionability or gentleness: uha man skal da også være på vagt overfor alle...
Sarah needs to get her life back & establish herself as a person in charge! Her kan jeg ikke lige kende mig selv...
Sarah needs to lighten up and dig deeper musically: Jeg tror ikke min musikalitet kan bære at jeg graver dybere...
Sarah needs batteries: Ja måske nye batterier ikke ville være tosset. Jeg er lidt udbrændt efter alt det læseri i januar...
.
Ja ja man skal ikke tro på alt hvad der står på internettet!!!!
.
Der er så mange smukke gamle billeder ude på nettet: feks. her

5 kommentarer:

Julie K sagde ...

ha ha ja de er morsome disse svarene. Har ikke prøvd enda, men tror jeg må gjøre det . Ha en fin valentines dag : )

elin1976 sagde ...

Må bare få gi deg dette ♥ i dag. Ønsker at du får en fin valentines dag. Masse klemmer fra meg:O)

Pia sagde ...

hej..haha lite roligt..kanske ska prova det jag med...eftersom jag inte har lust att lägga mej än :) ha en fortsatt trevlihg alla hjärtansdag...PIA

Ellie sagde ...

He-he, det var da veldig så mange behov du hadde, da ;-). Ønsker deg en god natt!

katarina sagde ...

Åh,hvor morsomt jeg hadde det når jeg leste dette innlegget! Du er bare super! knus!