torsdag, marts 01, 2007

Flittig ved symaskinen og Annas Rom...

Ja jeg har været flittig ved symaskinen. Jeg har været i gang med et KÆMPE projekt. Nemlig at sy en frakke... Uha det er første gang jeg kaster mig ud i sådan noget, men det er nu blevet meget godt. Jeg har ingen billeder af projektet:O)
I den lidt mere vante gade har jeg syet en "forårskone". Ja. vi har haft solskin i dag efter en uge med sne, så jeg kom helt i forårs humør.


Allerede inden jul "talte" jeg med Anniche om at nogle af mine ting skulle sælges i Annas Rom.
Nu er jeg endelig klar og snart kommer nogle af mine ting til salg i Annas Rom. Jeg glæder mig:O)


Der kommer nogle får


Og nogle "koner"....
Med tiden kommer der også andre ting.
Nu er det sengetid for mit vedkommende. Jeg skal op og træne med min søster i morgen tidlig inden jeg skal i skole.
Og så er der pakning og klargøring til ferien.
Hav det godt allesammen. Jeg vender tilbage om en uges tid:O)

14 kommentarer:

Julie K sagde ...

Å så spennende da, så flott. Har stadig vært inne på din butikk for å se etter nye ting, nå skjønner jeg hvorfor. Kjempeartig er det. Stor klem : )

daisy sagde ...

Så gøy at det blir mulig å kjøpe dine produkter hos Annas rom, kjempegøy! Du lager jo så mye fint!

Ønsker deg en kjempeflott helg!

Tonje sagde ...

Så morsomt! Blir morsomt for både deg og Anniche dette=) Du får ha lykke til! Du er jo trolig flink til å lage disse også da. Ha en fin helg

Hulda sagde ...

Så artig at du skal selge noen av tingene dine til Annas Rom! Lykke til! Flott vårkone du har sydd, og lykke til med frakken. :)

Ellie sagde ...

Så flink du har vært til å sy i det siste, da! Spennende at du skal selge tingene dine på Annas Rom. Håper du får en riktig god ferie!

Pia..... sagde ...

så fint du syr..jag kan bara sy raka sömmar på gardiner..tror jag..ha en trevlig helg...

kreoline sagde ...

Så kjempefine ting, lykke til med salg i Annas Rom. Nå må du ha en kjempefin ferie, kos deg.

Liv Hilde sagde ...

Hei Sarah !

Så flott at dine nydelige ting kommer til salgs i Annas Rom !!!Håper du har tid og lyst og lage flere engler :)

Karna sagde ...

Så fine ting du skal sende til Annas Rom, de lammene er jo bare såååå søte!

Ha en fin uke, kos deg med syarbeidet ditt!

Annette T sagde ...

Så flott med Annas rom-leveranser da! Du har så mye fint, skal bli gøy å se! Lykke til!

Karoline sagde ...

hei. tusen takk for den vakre puten du har sendt meg. det var så kjekt. utrolig fin var den, godt fornøyd;) har betalt deg, gi meg en lyd om ok når du har registrert det. håper du har en fin ferie. klem fra karoline

Lisa sagde ...

Hej! Vad fina saker du syr och vad kul att du säler dom, ska kolla in butiken.

Guldkant På Livet sagde ...

Å va du är duktig, jag är helt imponerad! Såna fina ting, dina saker kommer göra sig bra i Annas Rom!! Lycka till!! Mari.

Koselig koselig sagde ...

Du lager utrolig flotte ting det må jeg si! De lammene er sååå skjønne da ... åh smelt!