torsdag, marts 29, 2007

Grill...

I går var det dejligt forårsvejr. 17 grader. Jeg sad ude i haven og læste et par timer. Skønt. Hunden nød det også, lagde sig skiftevis til at stege i solen og svale i skyggen.
Til aften tændte vi grillen for første gang i år..
Menuen stod på grillet skinkesteg, grillede grønsager og blandet salat.


Uhmmm....

Til dessert havde jeg købt jordbær. De smagte ikke af så meget, men flotte er de...

Jeg kom først hjem fra træning kl. 19 og så var det desværre for koldt at spise ude.


Her i huset er det Jacob der står for gril-tingene. Derfor synes jeg han skal ønske sig enten en wok eller en grønsags-bakke til Weberen... Det kan jeg sagtens se mulighederne i:O)
Hav en dejlig dag allesammen.

13 kommentarer:

Mita`s hjørne sagde ...

Så koselig at utelivet kan begynne, sitte ute og nyte solen og grille...
Og bare kose seg er jo helt topp, har ikke begynt grillsesongen ennå, men vi er masse ute i solen...

Ha en flott dag...

anniche sagde ...

YUmmie!!!

Det så deilig ut! Jeg elsker grillet svin, og ikke minst alle de deilige grønnsakene!!
Det er sååååå skjønt med dette deilige været vi har!

Ha en god dag Sarah!

Hulda sagde ...

Mm, det så godt ut med grillmat og jordbær til dessert. Det er jo rene sommermaten det. :) Vi skal grille i påske, hvis været er fint. Ha en fin dag, Sarah!

Sol sagde ...

Oi, har du grillet allerede...så artig da. Det e rjo varmt og fint her i Norge også,men kanskje enda varmere på "sydligere breddegrader" Danmark. Ser ut som en herlig middag, og jordbær er noe av det beste jeg vet ;-}
Sarah,hvis din søster kunne tenke seg å få en liten pakke fra oss her i Norge,så synes jeg det er helt topp jeg.Vi skal nok saktens finne noe å sende som passer til en 16-åring ;-}Ta kontakt hvis hun har lyst.
ha en fin dag i solen.
Klem.

Anna sagde ...

ÅÅÅ så delikat det ser ut! Jag blir så sugen..
Härlig blogg du har!
Ha en trevlig torsdagskväll!
:)Anna

Karoline sagde ...

så koselig. ser så deilig ut. her er det også varmt, og vi har spist ute flere dager, men nå sier de at det bli kaldere snart, og vi som alt hadde vent oss til denne dilige someren, håper det ikke bare var en forsmak... ønsker deg en god påske. klem fra karoline

Ellie sagde ...

Jeg var sulten før jeg gikk inn på bloggen din, og dette hjalp jo ikke akkurat! Det så kjempegodt ut! Håper vi snart kan begynne grillsesongen her også.

Mikkeline sagde ...

17 grader da gitt, det hørtes deilig ut. Vi har hatt 10-12 grader de siste dagen, og synes det er varmt. Men sitter man lunt i solveggen så er det jo det.

God påske!

JULIE K sagde ...

Å så deilig med grilling. Det er det beste jeg vet. Ja en grønnsaksbakke er nok ikke dumt, går å tenker på det selv jeg. Synes det er så deilig med grillet grønnsaker. Ha en fin helg : )

ALIN sagde ...

Nam nam nam! Det så deilig ut!

Timotei sagde ...

Dere har jo startet grillsesongen! Ser kjempegodt ut. Og så jordbær til dessert da! DET er godt det! Det er nok litt for kaldt hos oss enda, men vi har da iallefall drukket kaffe ute. Koselig det også. Så godt når sola begynner å varme. Ønsker deg en riktig fin påske, Sarah!

Tonje sagde ...

Nam...nam...nam...dette var virkelig fristende....kanskje jeg får foreslå grillmat til grillmestereen her hjemme...
Ha en flott helg=)

Koselig koselig sagde ...

Åååh gåtta'banen så mye godt du har bilde av her nå! SLURP!!! Jeg gleder meg sånn til de norske jordbærene kommer, de er verdens beste!!!! Antar det er like gode i både Sverige og Danmark :)
Ha en fin lørdag klem fra meg