lørdag, marts 31, 2007

I min lille have...


Billeder fra min lille have.
Jeg har rodet lidt i haven her i løbet af ugen. Jeg har plantet stedmoderblomster, påskeliljer og krydderurter ud i krukker. Derudover har jeg sat nogle juleroser ud i haven.

Både klamatisen, pæonerne og roserne skyder med spæde grønne blade.

Jeg skal have lavet et lille bed til Dahliaer (geoginer) og pupur-solhat. Jorden i min have er bare rigtig dårlig så det kræver noget hårdt arbejde for at forbedre jorden først.

Til sidst billeder af knopperne på mit lille bitte kirsebærtræ.
Jeg glæder mig til det blomstrer...


Senere i dag skal vi ud og besøge min kærestes forældre. Det plejer at være rigtig hyggeligt.
Rigtig god weekend allesammen.

8 kommentarer:

JULIE K sagde ...

Oj altså, nå blir jeg faktisk veldig misunnelig på alt det fine du har i hagen. Her er lite slått ut, trenger nok en mnd til før noe skjer her ja. Ha en flott helg. Klem

Hulda sagde ...

Så flott blomstring i hagen din! Blir nok nydelig når kirsebærtreet blomstrer. :) God helg!

Anna sagde ...

Å vilka underbara blomster du har i din trädgård! Och snart står körsbärsträdet i blom också! Så härligt!
Ha en trevlig helg!
:)Anna

Koselig koselig sagde ...

Så mye fine planter/blomster! Koselig!!! Jeg gleder meg så til vi også kan sette i gang her hjemme. I år skal jeg ha masse Lavendelplanter, ta stiklinger av de. Dyrke mine egne Cherry tomater (det gjorde jeg i fjor også og de var så gode!), persille, annet krydder, kanskje litt salat også. Det er så gøy å ha egne forsyninger!!!

Klem og god lørdag

Liv Hilde sagde ...

Hei Sarah

Så skjønn en hage, du går en fin tid i møte ! Er så glad i kirsebærtrær; nydelig når knoppene brister !

Mia sagde ...

Åh, så mye vakkert du har blomstrende i din hage... allerede...? Her hos meg er det bare noen minipåskeliljer som blomstrer, men jeg kan se en god del "liv" ellers også. Og så store knopper kirsebærtreet dit har allerede. Det blir nok vakkert når den blomstrer. Ønsker deg en herlig påsketid, Sarah, med sol og hagekos!

Guldkant På Livet sagde ...

Oj,oj va mycket fina blommor du hade i din trädgård! Redan! Jätteläckert collage! Och så fin din blogg blivit, jag trodde jag hmnat hos någon annan först ;-)
Ha en bra påskvecka med alla dina vackra blomster! Mari.

Guldkant På Livet sagde ...

Å herregud så gott det såg ut maten i inlägget nedan då! Och jordgubbarna, mmmm Mari.