tirsdag, marts 13, 2007

Nyt udseende...

Min blog har fået nyt udseende. Jeg er ikke den eneste, for jeg har set mange steder at bloggene har ændret udseende den sidste tid. Tidligere har jeg ikke rigtig fundet en template der passede mig, men nu skulle det være... Måske inspireret af det begyndende forår ser min blog nu således ud!

Endnu en gang panoramabilledet taget med min mobil telefon fra hyttens teresse. Ganske imponerende hvad mobiler kan nu om dage.

Vi har været i Vemdalen i Sverige på skiferie. Rigtig flot sted.
Vi var afsted med min kærestes familie: far, stedmor, faster, onkel + 2 af deres venner og så kom kærestens fætter + famile ned fra Tromsø. Så det har nu været rigtig hyggeligt.
Min kæreste har fået stået på ski og jeg har gået ture, læst og slappet af.

I dag har jeg fri, men det har vaskemaskinen ikke. Den har kørt hele dagen... Utroligt hvad der er af vasketøj efter bare en uge.

Ellers har jeg bevæget mig ind i en ny verden i dag. Jeg har brugt min kærestes kamera på ferien og nu kan der overhovedet ikke være tale om at jeg skal tage billeder med mit gamle kamera mere. (Det er gammelt og langsomt og ikke specielt godt)

Jeg må have et nyt....!

Men det er lettere sagt end gjort for hvad skal man dog købe...
Jeg har læst og kigget og sammenlignet funktioner og priser.


Jeg ved det skal være et Canon. Men skal jeg købe en superduper tiptop model der kan det hele og lidt til, eller bare den model der kan det jeg skal bruge? Vi får se...

8 kommentarer:

AnKa sagde ...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Måtte jo ta meg en tur å se på din, og her var det mye fint.
Er det greit at jeg lenker til deg?
Ønsker deg en fin ettermiddag og uke:-)

Timotei sagde ...

Så fin bloggen din har blitt! Hvordan fikk du det til? Går du inn på Template og Pick New? Har prøvd det jeg også, men da får jeg opp en advarsel om at "any customizations will be lost". Vet ikke helt hva det betyr, så jeg har ikke turt å gjennomføre det. Ser ut som du har hatt en flott ferie. Nydelige bilder!

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah, takk for kommentar hos meg :) Ja de tingene jeg kjøpte i Sverige er jeg veldig veldig fornøyd med!!!! :)
Så utrolig bra panoramabilde du har fått tatt med din mobil! Hva slags mobiltlf. er det du har??? Sånn vil jeg også ha! :) Ha en deilig kveld :)

Koselig koselig sagde ...

ps! jeg ser du har meg på din liste, så jeg har lagt deg i min favoritt bloggeliste også :) tusen takk skal du ha

Liv Hilde sagde ...

Så fin en blogg; og flotte bilder med din mobil !! Nå ser jeg frem til påskeferie; skal bli godt med noen dager fri fra arbeidet. Og ikke minst :) pynte i Lalla med den flotte påskekonen du har laget !! Den fant jeg i Annas Rom.

Sanna sagde ...

Hei Sarah ! Jeg har et Canon kamera som jeg tar alle bildene i bloggen min med og jeg er kjempe fornøyd. Har en "enkel" modell, men den duger i MASSEVIS for meg og mitt bruk. Modellen heter IXUS 60. Flott "design" på bloggen din etter endringen - nydelig bilde fra hytten. Fortsatt god helg til deg !

Bella sagde ...

Hei!
Så fine bilder fra ferien din, det så deilig ut! :)
Og fint, nytt utseende på bloggen også. Ha en fin dag!

Hulda sagde ...

Det ser ut som dere har hatt en flott skiferie. Nydelig vær også! Lykke til med kamerakjøp!