mandag, marts 12, 2007

Skiferie...







Så er jeg vendt hjem fra "Skiferie". Det har været en dejlig uge med masser af hygge og afslapning. Min kæreste har fået nyt kamera på arbejdet og det skulle jeg lige udforske, ovenover er nogle af resultaterne.
Det nederste er taget med min mobiltelefon...

I Danmark er det blevet forår. Mærkeligt at komme fra sne og kulde lige hjem til solskin,blå himmel og 16 grader. Men jeg skal ikke klage. Må på jagt med kameraet i morgen efter forårsmotiver.

Hav en god dag allesammen...

3 kommentarer:

Annas Rom sagde ...

Hej
Så deilige bilder Sarah
Hyggelig å se at du er tilbake igjen- håper du har det fint....alltid litt overgnag fra ferie ti hverdagen!

Vi "tastes med" . Tingene er vel på plass som du ser...

Klem

JULIE K sagde ...

Velkommen så mye hjem. Kjempeflotte bilder du har tatt. Godt å være på skiferie og så komme hjem til nesten sommer. Vi har sol og ganske mildt her nå, men ennå er det litt snø igjen. Blir godt når den forsvinner. Ha en fin dag : )

Mikkeline sagde ...

Koselig å få besøk fra en dansk blogger på siden min;-) Er du eneste danske i denne bloggverdenen eller er dere flere?