søndag, marts 18, 2007

Skovtur...

Det har været fantastisk vejr den sidste uges tid, men nu skulle det blive koldere ØV ØV.
Det er jo om at nyde det gode vejr mens det er der, så Jacob, Simba og jeg gik en lang tur i skoven i går.

Det nye kamera skulle også lige afprøves.
Man er ikke en rigtig hund hvis man ikke slæber rundt på en pind der er større end en selv.


Jeg har sat mine første forsigtige skidt ind i billedbehandlingsverdenen... For har jeg haft et program der kunne beskære og fjerne røde øjne. Men de her programmer kan alt muligt.
Spædende spændende....


Her skal jeg bo når jeg bliver overlæge!!! Hmmmm det er nok ikke realistisk. Det ligger ganske tæt på hvor jeg bor udsigt over egen sø og med skoven i baghaven. (og lige ved siden af golfbanen:O))
Drømme drømme...
Hav en dejlig dag allesammen.

6 kommentarer:

Tonje sagde ...

åh....så vakkert...og for noen flotte bilder! Der skulle jeg gjerne ha gått meg en tur sammen med Trampe (hunden min). ha en fin mandag

ALIN sagde ...

Hei Sarah! Så fin natur dere har der dere bor. Det savner jeg her i Oslo. Kjempefine bilder!
Klem fra meg

Ellie sagde ...

Så deilig med en skogstur! Det er moromt med bildebehandlingsprogrammer, men mye å sette seg inn i noen ganger, ja! Huset du viser var flott, du får forte deg å bli overlege ;-). Ha en god dag!

daisy sagde ...

Så vakre bilder! Det huset var virkelig flott! Men, sannsynligvis litt uoppnåelig for de fleste..!
Morsomme bilder av Simba!

Ønsker deg en fortsatt fin mandag! :)

Mita`s hjørne sagde ...

Flotte bilder med det nye kameraet, her er det fortsatt snø, vi hadde litt vår, men så kom det snø igjen - men våren kommer nok snart hit også...

Ha en flott dag...

Liv Hilde sagde ...

Hei Sarah ! Flotte bilder av din hund, den har sitt å gjøre når den er på skogstur :)

Ja, huset vil sikkert engang bli ditt når du blir overlege ! Om ikke akkurat dette huset, noe annet som er like sjarmerende.