torsdag, april 26, 2007

Endelig færdig...

I dag har jeg været oppe til den sidste eksamen og er nu endelig færdig med dette semester.
Jeg er rigtig godt træt i hovedet og glæder mig bare til at komme afsted på ferie...

Jeg har fri indtil den 20. august. Det vil sige jeg har ikke helt fri. Jeg skal skrive en stor opgave og tage et ophold (lave forskning, tage kurser eller være på en afdeling) i 4 uger. Men jeg ingen undervisning, så lidt fri er det:O)

I dag ser vejrudsigten sådan ud i Danmark. I går, i dag og i morgen er temperaturen kommet op over 20 grader (det er 23 grader i dag).
I morgen tror jeg, at jeg skal en tur ud og købe nogle nye havestole...
Nu vil jeg gå ind og slappe af... og måske tage en lille lur, jeg er kommet lidt sent i seng de sidste par dage.
Hav det godt allesammen. Jeg glæder mig til at tage en tur rundt i blogverdenen, enten i aften eller i morgen.

2 kommentarer:

Karoline sagde ...

grattis. så deilig!!! slap av å nyt våren i nye stoler:) ha en deilig helg. klem fra karoline

Timotei sagde ...

Gratulerer med vel overstått! Så flink du er! Nå kan du nyte våren og sommeren (selv om været er litt opp og ned...)