mandag, april 23, 2007

Et livstegn...

Ja et lille livstegn fra mig.
Først;

Tusind tak til alle jer der skriver en kommentar til mig. Det er skønt at der kommer nogen forbi, selvom jeg ikke har så meget tid til at blogge:O)

Nu er eksamen nummer to overstået. Det gik godt, så det kan ikke være bedre.
I går kom jeg i tanke om, at om en uge er jeg her:


Og selvfølgelig skal vi se denne lille fyr....


Min søster og jeg skal en lille tur til Berlin. Min søster havde fået en uges ferie, så er det jo bare om at komme afsted:O) Det skal blive dejligt med lidt ferie oven på al læsningen.

Nu vil jeg lave mig en stor kop te og lidt mad (uha der var ikke meget appetit i morges før eksamen) og så vil jeg finde den næste bog frem:O)

Hav en dejlig dag allesammen.

13 kommentarer:

Hulda sagde ...

Så fint hestehov bilde du har tatt. Så bra at det gikk godt på eksamen! Håper at du ikke har så mange igjen nå, det blir vel godt å kunne nyte våren og sommeren. Så spennende med Berlintur!

JULIE K sagde ...

Nydelig hestehov bilde. Så godt med en berlin tur da, du fortjener jo det etter så mange eksamener. Hils Kurt så mye, han er jo så søt : )

Guldkant På Livet sagde ...

Grattis till den andra avklarade examen!! Har ni redan maskrosor( den gula blomman, ni kallar den nog något annat...)
Och den lilla isbjörnsbabyn, SÅÅÅÅ gullig att man vill äta upp honom!!! Ha så härligt i Berlin med syrran!!! Mari.

Kreoline sagde ...

Du er heldig som skal få se Knut, han er jo bare så skøøøønn. Kanskje jeg blir med deg til Berling, hadde nå vært koselig det. Håper det har gått greit for deg på eksamen, og at du kanskje er ferdig for en stund. Ha en kjempefin dag Sarah, kos deg. Klem fra meg.

Hemma på landet sagde ...

Härliga bilder. Kram Stina

Bella sagde ...

Så bra at eksamen gikk bra, gratulerer!

Så heldig du er som skal se Knut, han er en hjerteknuser.. :)

Fortsatt lykke til med lesing.

anniche sagde ...

Hei Sarah!

Håper du har det fint !Sorry lite besøk av meg i det siste- det går i ett sett her!

Men ønsker deg en kjempe god tur , og kos dere masse!

Klem

Mita`s hjørne sagde ...

Så flott at eksamen gikk bra...
God tur, blir nok godt med litt ferie nå...

Ha en flott kveld, og kos deg på ferie...

HeiGrim sagde ...

Godt det gikk bra på eksamen, og vet du hva, kanskje kommer lille Knut opp hit til Polar Zoo, langt oppe i Nord Norge. Han er velkommen, vi har jo lange og kalde vintre så det skulle passe godt!

Mia sagde ...

Det må jo være deilig å være ferdig med to eksamen. Og den siste går sikker bra, den også. Og så ha en slik Berlintur å glede seg til, det er jo en hyggelig "gulerot", eller...? Lykke til med lesing og den siste eksamen. Og koselig at du tok deg tild til å stikke innom bloggen min også.

Juliann sagde ...

Hei Sarah, eg veit kor travelt det er med eksamenstid, så det er flott at du gir deg sjølv "premie" og tar turen til Berlin!! Koselig blogg du har, besøker deg seinare for å sjå korleis turen vart!!

Anonym sagde ...

Hei Sarah !

Ha en flott tur !!! Så flott at alle eksamener har gått så bra for deg !

Hilsen Lalla

elin1976 sagde ...

Berlin.... høses kjempe show ut. Det er sikkert veldig fortjent. Håper det går bra på eksamen. Lykke til. Masse klemmer og lykke ønskninger:O)