lørdag, april 28, 2007

Hej så længe...

Nu er taskerne pakket og jeg er klar til at tage til Berlin.
Jeg skal afsted kl 5 i morgen tidlig, så det er ved at være sengetid.

Billeder fra min have.
Sidste år plantede jeg en pæon i min have. Sidste år var den lille og sølle, men i år er den allerede blevet temmelig stor. I går så jeg at der var kommet en stor flot knop på busken. Den allerførste:O)

I haven blomstrer skimia'en også. Det er ved at være sidst på sæsonen. Jeg synes den er så fin med alle de små hvide blomster.

Hav det godt allesammen.

8 kommentarer:

AnKa sagde ...

Flotte bilder fra din hage. Og så må du ha en flott tur til Berlin.
Klem til deg.

Gizmo sagde ...

Ønsker deg en riktig god tur til Berlin, håper du får en flott tur.
Så heldig du er som har pioner i hagen da, de er bare så utrolig fine, elsker pioner.
God tur =)

daisy sagde ...

Så fine blomsterbilder!

Så godt for deg å være ferdig med skolen for dette semesteret! Nyyyyyt oppholdet i Berlin!

Og vis frem masse bilder når du kommer tilbake! :)

God tur!!

Klem fra meg

Pia..... sagde ...

Så fina bilder...PIA

Koselig koselig sagde ...

God tur til Berlin, håper du har flott vær og koser deg masse:)

anniche sagde ...

Håper dere får en herlig tur!

Nydelige bilder, klem!

Hulda sagde ...

Håper du har en flott ferie, det har du fortjent etter alle eksamenene! :)

Ellie sagde ...

Hei! Håper du har hatt en flott ferie! Kom selv hjem fra ferie i helga, og det var deilig med litt forandring. Ønsker deg en fortsatt god uke!