fredag, april 27, 2007

Sommer?....

Det er helt utroligt. Vejret er fantastisk og luften er fyldt med duft af sommer.
Alle vegne er der buske, blomster og træer der er godt i gang med at springe ud.
Man bliver i fantastisk humør:O)
Kirsebærgrene

Jeg har købt mig nogle nye karklude og viskestykker. Synes de er rigtig fine. Jeg er nok nød til at supplere med nogle flere ingen længe.
Jeg har moret mig lidt med billedbehandlingsprogrammet.

Opvaskeblues er en sang vi sang i FDF da jeg var mindre. Som man næsten kan høre er det en blues man kunne synge når man skulle vaske op. Den handlede selvfølgelig om hvor trist, kedeligt og forfærdeligt det var at vaske op.
Jeg tror nu det er en fornøjelse at vaske op med så fine viskestykker:O)


Engelske Arctic Monkeys har lige udgivet deres andet album: Favourite Worst Nightmare.

I like...

De skal spille på Roskilde festivalen i år (sammen med flere andre bands jeg gerne ville se). Desværre skal jeg på ferie lige præcis i den uge festivalen foregår:O( Jeg er måske også blivet lidt for magelig til festivallivet med fællesbade og laaange køer ved toiletterne.

Jeg ville nu gerne se dem alligevel!

Du kan se deres første video (til Brainstorm) her.

Billede fra tur i skoven.

2 kommentarer:

elin1976 sagde ...

Må bare innom å ønske favoritt dansken min god helg. Så flotte bilder du viser i dag. Er du helt ferdig med eksamene nå? Her skinner sola ogdet er 17 grader allerede ute. Håper dette været varer nå, slik vi får være masse ute og kose oss. Ha en riktig flott helg, Sarah.
Klem til deg. :O)

Mita`s hjørne sagde ...

Så hærlig at varen er kommet til dere... den er på vei her også...
Klart det er mere morro å vaske oppmed blå kluter...

Ha en flott helg...