torsdag, april 05, 2007

Strand, vand og hund...

I dag vækkede min kæreste mig lidt i 8!!!
Han mente vi skulle få noget ud af dagen og tage op og træne:O)
Selv om jeg havde mere lyst til at ligge under min dyne, fik jeg dog overbevist mig selv om at det var en ok ide.
I går havde jeg lavet koldhævet dej klar. Så efter træning fik vi friskbagte boller. Uhmmm...
Senere kørte vi en tur "på landet"!
Det vil sige at vi var i sommerhus og besøge min kærestes fætter og en tur forbi hans far.

Vi benyttede det gode vejr til at gå en tur ved vandet.
Der var meget vind så vi blev blæst godt i gennem.







Var det noget med et sommerhus lige ned til stranden? Er det ikke fint?


Simba er en rigtig vandhund!



Han tager gerne en tur under vandet for at få fat i pinden...



Vindmøller og marker. Udsigt fra landevejen!

17 kommentarer:

Hulda sagde ...

Hei Sarah!

Så fine bilder du har tatt av bølgene som ruller inn mot stranda. Det er akkurat som man kan høre lyden av dem. Det minner meg litt om strendene der som mannen min er fra. Sommerhuset så virkelig idyllisk ut der det ligger så fint til. Simba er virkelig en vannhund, ja. :)

ALIN sagde ...

Ser deilig ut!

Og det gjør de sconesene også! Jeg elsker scones, men har aldri prøvd å bake selv...nå må jeg!

Klem fra meg

daisy sagde ...

Flotte, flotte naturbilder! Må være deilig å ha et sånt sommerhus!

Sconesene så kjempegode ut, må prøve å lage dem selv en dag!

Ser at du også leser til eksamen for tiden.. Jeg er heldigvis ferdig for denne gang, nå blir det ikke fler før i starten av juni. Men ønsker deg lykke til! Nå er det i allefall så fint vær at man kan ta med seg bøker ut i sola! :)

Ønsker deg en kjempefin påske!

Klem fra meg

Anniche sagde ...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, så deilige bilder!
Nesten syden stemning av de der:)
Så bra at han dro deg ut av sengen, det så skjønt ut!

Ha en fortsatt god påske , klem min venn!

RedRobin sagde ...

Hei! Så flotte bilder du har tatt. Jeg kjenner nesten sjøsprøyten i ansiktet her jeg sitter... :o)

Ønsker deg en fortsatt god påske!

JULIE K sagde ...

Åååå Simba ligner jo helt på Kira. Hun elsker også å leke slik i vannet og hente pinner. Artige bilder : )

Sol sagde ...

Det er gdt å komme seg opp tidlig av og til for å komme seg ut en tur...og som jeg ser av bildene så hadde dere det kjempefint.Vakre bilder av vakker natur. Jeg ønsker deg lykke til med lesingen og med eksamener denne våren Sarah! Jeg setter alltid stor pris på dine koselige kommentarer på bloggen min.Klemmer.

Olstad sagde ...

Det var noen fantastisk flotte bilder flott lys.

God påske

Guldkant På Livet sagde ...

Vilka underbara bilder från havet!!! Och det huset var så vackert! Simba ser ut att njuta för fullt! Jag har nu lagt till dig bland mina bloggar, måste ha missat det förut... En riktigt Glad påsk önskar Mari.

Guldkant På Livet sagde ...

Psst, jag har skrivit dina besöksmål i Dalarna bland mina kommentarer..,. Mari.

Mita`s hjørne sagde ...

Nydelige bilder...
Ha fortsatt en god påske...

Lisa sagde ...

Sådär skulle jag vilja bo... Vi har fortfarande snötäckt här uppe.

Sanna sagde ...

Åååå det formelig lukter salt sjø her - nydelige bilder fra havet ! Fortsatt god påske til deg kjære Sarah ;o)

Karna sagde ...

For et flott sted, hadde ikke vært meg imot å eid det sommerhuset nei...

Hunden stor koser seg også ser jeg, hi,hi...

Fortsatt god påske til deg og dine!

Line sagde ...

ååå for noen deilige bilder! Her ser det helt herlig ut! i min ungdom var jeg mye i Danmark g særlig ved Skagen...Vi brukte å ta med hestene til stranden og galoppere leeenge!

Ha en fortsatt fin påske!

Anonym sagde ...

Hei Sarah !

Så det var av deg Alin fikk oppskrift på scones. Var der på kaffe i går og for de som liker noe søtt var disse helt nydelige :)

Liv Hilde

Christina W sagde ...

Vilka härliga bilder...helt underbara