torsdag, maj 31, 2007

Hej igen...

Her er jeg så igen. Der er ikke så meget tid til bloggen for tiden. Der er så mange andre ting der skal passes. Og så er det jo blevet sommer (næsten altså).
Jeg bruger dagene begravet i artikler, journaler og masser af andet papir. Puha det er et stort arbejde at skrive sådan en opgave:O)
I går var jeg i biografen og se "Pirates of the Caribbean- at worlds end"

Filmen var udemærket, faktisk ganske sjov og underholdende. Men ellers var den lidt som man forventede den ville være.

I aften skal jeg ud med min kæreste og hans firma. Vi skal på dyrehavsbakken og se Cirkusrevyen. Rigtig hyggeligt.

I morgen har min lillesøster sidste skoledag i folkeskolen. Så jeg har lovet at komme ned og se hende optræde. Ja det er utroligt at hun er blevet så gammel. (hmmm det betyder jo at jeg også bliver ældre!)

Hav det godt allesammen.



6 kommentarer:

Mita`s hjørne sagde ...

Har ikke sett denne filmen enda jeg, men en dag blir det...
Her slutter ikke ungene på skolen for ca 20 juni, men da er det sommerferie - og i år skal vi hele gjengen til Danmark... (jeg har vært i København flere ganger) og vi gleder oss alle...

Ha en flott kveld...

elin1976 sagde ...

Ville bare innom deg for å ønske deg en flott fredag. Klem fra Elin:O)

Koselig koselig sagde ...

Jeg gleder meg til mandag for da skal jeg på kino med en venninne, aner ikke hva vi skal se på - men håper det blir denne!!! :)) God helg!

LiSbEtH sagde ...

Je gska se filmen i dag... gjeder meg. fortsatt god helg

Sol sagde ...

Hei hei. En liten hilsen fra meg til deg Sarah.det er lenge siden sist nå. Jeg har dessverre ikke fått sett den nye filmen,men min datter var og så den i kveld. Hun syntes den var kjempegod! jeg skal nok få sett dne jeg også.Jeg håper at det går bra med studiene dine og eksamenene. Klem.

Hulda sagde ...

Jeg har sett de to første filmene, og gleder meg til å se denne, det virker som den er bra. :) Vi har også flott vær her nord i Norge. Kos deg og nyt sommeren. Lykke til med oppgaven, er vel siste innspurt kanskje?