onsdag, juni 06, 2007

Overraskelse i postkassen...

Forleden dag da jeg kom hjem lå der en overraskelse til mig i postkassen.
Det var Ellie der havde sendt en pakke til mig. Den var så fint pakket ind og med et nydeligt kort til.

Hele pakken duftede rigtig dejligt. Det var fordi den indeholdt en super fin "duftpude" og en flot sæt til at lave kort af.
Tusind tak Ellie jeg blev virkelig glad og overrasket.


Mit køkken ligner en grønthandler!!!
Jeg havde lige været ude at købe lidt ind og da jeg kom hjem var mine grønsager også kommet.(jeg får frugt og grønt leveret til døren)
Sådan så det ud da jeg fået pakket det hele ud. (men ikke væk)
Læg mærke til de "flotte" brune låger og den grå bordplade...
Sådan er det at bo til leje!

Hav en god dag.

14 kommentarer:

Ellie sagde ...

Det var godt pakken hadde kommet vel frem. Så masse frukt og grønt, tenker nok det kan bli mange deilige retter av det! Ha en fortsatt fin uke!

Anonym sagde ...

Nej hvor er du heldig. Man bliver jo helt misundelig!
Knus Maria

Interiørhuset sagde ...

for en nydelig pakke fra ellie=)
Ser ut som du kan starte en grønnsaksbod=) Ha det flott=)

Hulda sagde ...

Så nydelig gave du fikk fra Ellie! Skjønn lavendelpose også.

ALIN sagde ...

Hei Sarah, long time no see! Har du det bra? Håper det:)

Er ikke Ellie en engel? Det er jo så hyggelig å bli overrasket på den måten:)

Hehe, det er tydeligvis deg man skal gå til hvis man mangler noe grønt til maten! Den kjøkkenbenken var litt av et syn med all den frukten og grønnsakene...jeg fikk lyst på en salat og en smoothie;)

Ha en deilig fredag og weekend, Sarah!
Knus!

Karna sagde ...

Så fin pakke du hadde fått...Og den bugnende kjøkkendisken..så fristende ut...syns kjøkkenet så helt greit ut jeg, kan jo ikke velge og vrake når en leier som du sier...

God helg!

elin1976 sagde ...

Hei min venn.
Så flott gave du frikk fra Ellie. Jeg har også fått en super duper gave. Jeg ser du har fått"litt" frukt på døren. ikke rent lite heller. Skulle ønske vi hadde en slik ordning her hvor vi bor. Høres helt topp ut. Så alepper man å tenke på det og man får i seg masse sunne vitaminer. Ha det fint i sommer solen. Masse klemmer fra Elin:O)

Koselig koselig sagde ...

Å så herlig å se den bugnende kjøkkenbenken din! Ingenting er bedre en masse frukt og grønt. Men med tannpine og boring i en tann i dag så får jeg spise myk mat ... :)
Men så fort det er over, så sitter jeg der og knasker gulrøtter igjen for ingenting er bedre enn det :)

ha en kjempefin dag Sarah :)

Yvonne sagde ...

Jeg har også lurt på å få grønnsaker levert på døra - høres veldig kjekt ut. Frukt og grønt er også kjempegodt. Kos deg.
Yvonne
www.fjellvang.no/quilt

Mia sagde ...

Så koselig med pakke fra Ellie. Og herlig med grønnsaker og frukt levert på døren også. Du får virkelig kose deg med alt sammen. Og så må jeg bare hilse å si at Danmark er virkelig et deilig land. Jeg har vært tre dager på Snekkersten (Strandmvejen, ved Helsingør) og kost meg masse. Og så vart og deilig det også var, som ved midddelhavet... Ønsker meg en ny tur allerede.

Mita`s hjørne sagde ...

Søt gave du har fått...
Så lurt med egen leverandør av frukt og grønt...

Ha en flott sommerdag/uke...

Mita`s hjørne sagde ...

Er bare innom for å ønske deg en riktig GOD SOMMER...

Pia..... sagde ...

Hje ja det var käkt med leveransen till dörren...såg gott utalltihop...ha det så gott..PIA

Koselig koselig sagde ...

Vil bare ønske deg en riktig god helg og en flott St.Hansaften :)