tirsdag, juni 26, 2007

Prøve på Blogindlæg fra Word

Ja jeg er ikke helt gået under jorden, men næsten.

Udover at jeg har haft lidt computerproblemer, har jeg arbejdet med min opgave, planlægning af sommerlejr, arbejde, og en masse andre praktiske ting.

Jeg prøver mig frem i alle de her nye smarte tiltag til at få indlæg på bloggen. Nu har jeg også fundet ud af hvordan man sender indlæg fra mobiltelefonen. Jeg skal ikke bruge det til denne blog men en jeg har lavet til vi skal på sommerlejr.

Håber i har det godt alle sammen.

4 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah så hyggelig at du er med *ler*
Hvis du ser inne hos meg, innlegget heter YESS så finner du oppskrift på hvordan du kan legge inn STORE bilder!!!

Fortsatt god sommer :) Klem!

daisy sagde ...

Jeg ser du er opptatt for tiden.. Håper du får kost deg og slappet av litt også da, sånn innimellom!

Hyggelig å høre fra deg igjen, i allefall! :)

Hulda sagde ...

Så artig at du har fått til å legge inn innlegg fra mobilen, jeg har ikke greid å få det til. Ønsker deg en fin ferie! Jeg får ferie fra fredag. :)

Ellie sagde ...

Hei Sarah! Er bare innom for å ønske deg en fortsatt god sommer!