fredag, juli 20, 2007

blåbær og blomster...

Nu er bærsæsonen rigtig godt i gang, og buske og butikker bugner af disse lækre sager. Uhmmm. I går købte jeg en kæmpe bakke blåbær. (det skulle jo være så sundt).


Så i dag stod morgenmaden på frugtsalat med blåbær, ananas, nektariner, banan og æble samt lidt mandler og solsikkekerner. Nam nam...
Portionen blev lige rigelig stor, så der er også lidt til i eftermiddag.


Forleden dag købte jeg en buket til mig selv. Jeg synes den var så fin. Dejligt med lidt blomster i huset. Her kommer det lidt nærbilleder af blomsterne.


Smukke tigerliljer.

Sjove spættede/plettede roser...

Geoginer og sådan nogle jeg ikke lige kan huske hvad hedder:O)

Jeg købte også denne smukke sukkulent. Jeg synes den var så fin. Vær sød at se bort fra vasketøjet i baggrunden:O)

Denne havde min veninde med til mig i sidste uge. Jeg elsker sådan nogle anderledes planter. Den står på min lille spiseplads i køkkenet. det er der der er mest lys!

Hav det godt allesammen.

Jeg håber jeg får lavet lidt flere indlæg den næste tid, men vi får se...

3 kommentarer:

Maria sagde ...

Hej Sarah

MUMS - din morgenmad ser lækker ud. Den ligner næsten noget fra et dameblad! Også fine blomster c",)

Knus fra Maria

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah, så deilig den fruktsalaten din ser ut ! Jeg spiste masse fruktsalat i New York, skulle ønske det var på menyen på restauranter her også, men det er det sjelden! Jeg får vel bli flinkere til å lage selv da :) Blåbær er så godt!! På Hytta plukker vi blåbær og markjordbær og blander og har melk og sukker på, det er utrolig godt!!!

Fortsatt god sommer, nå reiser vi på hytta :)

Hulda sagde ...

Så nydelig bukett du har kjøpt deg. Virkelig fine blomster i den. Og blåbær, det er jo herlig!