søndag, juli 15, 2007

En lille hilsen...

En lille hilsen fra mig. Jeg har travlt med min opgave (om meningitis) jeg læser journaler og artikler igennem, taster data ind i databasen, skriver og prøver i det hele taget at få hoved og hale i det hele. Så det går det meste af min tid med.
I sidste uge var jeg på sommerlejr. Vi havde lavet en blog hvor vi sendte billeder til med mobiltelefonen igennem hele ugen. Så kunne forældrene følge med hjemmefra. Stor succes!
Jeg linkede til bloggen i sidste indlæg.



Fra fredag til lørdag var jeg en tur i sommerhus med min søster og min veninde. Heldigvis har det været rigtig dejligt vejr. Hvor heldig kan man være når nu man tager en fridag! Vi skulle selvfølgelig ned til stranden og en tur i vandet selvom det var temmelig koldt.



Dette er min venindes niece. Hende havde vi med til stranden og så skulle der selvfølgelig leges i sandet....

I morgen skal jeg på arbejde og så en tur på landet og hilse på kærestens fætter der er på ferie i Danmark. (de bor normalt i Tromsø)

Hav en god dag.

5 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Å sol, å sand, en strand, jaaaa... det går ikke an å ha det bedre?! Etter å ha sittet og hatt ferie i regnvær i en uke og det har regnet non stop siden rett etter St. Hans (ca) så var det herlig å se strandbilder:) Selv om det er kaldt i vannet er det herlig å bare få vært på stranda :)

Ha en fortsatt fin sommer Sarah :) kos deg masse!

Timotei sagde ...

Så koselig å høre fra deg igjen, Sarah! Skjønner at du har det travelt. Da er det jo ekstra hyggelig å kunne ta en fridag på stranden. Ser ut som dere hadde det helt topp!
Ha en fortsatt fin sommer!

JULIE K sagde ...

Så deilige strender. Dere har det jo så fantastisk fint i Danmark. Er veldig glad i det landet ja : )

Mita`s hjørne sagde ...

Så koselig at du tar deg tid til å blogge litt, var foresten inne å så på alle bildene fra leiren du var på... så jo riktig koselig ut der...
Fikk med resten av fammen til Danmark i år, jeg har vært i København på noen jenteturer - og alle vil tilbake... Nå holder vi på å lete etter et feriehus til neste sommer...
Så jo riktig flott ut på stranden hos dere...

Ha en flott sommerkveld...

elin1976 sagde ...

Hei på deg.

Ser ut som dere har skikkelig flott vær. Passer meg bra. Reiser nemlig til Danmark på lørdag. Gleder meg. Skal ned å shoppe, spise god mat og drikke god vin. Klem:O)