onsdag, juli 25, 2007

Gode Bøger...

Dette er en af de bedste bøger jeg længe har læst! Stieg Larssons Mænd der hader kvinder. Det er den føste bog i hans millenium triologi.

Bøgen har været i handlen et par år men nu er den også hjemme hos mig. Jeg havde egentlig købt den til vi skulle på ferie om et par uger. Men forleden dag tænkte jeg at jeg jo lige kunne læse lidt i den.... Det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg kunne næsten ikke slippe den igen.
Det eneste jeg kan sige er: læs den!

Næste bog i serien er også udkommet. Den må jeg købe lige inden vi skal på ferie så jeg kan læse den når vi er afsted. (og ikke inden) Jeg glæder mig allerede...

Hav det godt allesammen.

1 kommentar:

Lisa sagde ...

Å ja visst är dom bara bäst! Visst är det sorgligt att han dog innan böckerna hann komma ut så att han fick uppleva sin framgång. Och sorgligt för oss fans som inte får uppleva att han skrev tio böcker om Lisbeth Salander som han hade tänkt!