fredag, juli 27, 2007

Mig og Elements....

Her til aften har jeg leget lidt med Photoshop Elements. Det er helt utrolig morsomt. Jeg må indrømme at der er rigtig mange ting jeg ikke lige kan endnu. Men øvelse gør mester og jeg lære det vel hen ad vejen.

Det med solnedgangsbillederne er mit første forsøg i Elements, det med Samaa er mit andet og det med billeder fra Amsterdam er mit tredje...



Jeg har taget nogle billeder fra "arkivet" og øve mig på. De første her er fra vores pigetur til Amsterdam sidste år. Jeg synes det var nogle meget sjove billeder...



Billederne her er af min venindes datter Samaa. Jeg har jo ikke selv nogen børn endnu og det er jo oplagt og lave sådan noget med billeder af børn.

Det er faktisk rigtig sjovt og det er let at lave nogle enkle layouts. Så det er bare om at kaste sig ud i det.
PS. på Adobes hjemmeside kan man downloade Adobe photoshop Elements og prøve det gratis i 30 dage. Så kan man se om det er noget for en:O)

7 kommentarer:

elin1976 sagde ...

Jeg har jobbet med photoshop i mange år og kan det godt. Her er det bare fantasien som stopper deg. Så fint bildene ble. Du har forandret blogger ser jeg . Så fin den ble. Trodde jeg hadde kommet på feil side....he he.
I morgen reiser vi hjem til Norge. Neste Islandshestene.
Vi har fått låne dem i to timer, så jeg og prinsessa skal ri på en tur i Lyngsbæk skov og ut til Mols stranden.
Skal bli riktig så hyggelig. Ellers så skal Kim Larsen spille nede på stranden her i kveld. Det kommer til å bli show. Så det må vi jo få med oss. Håper du får en riktig flott dag.
Klem fra Elin:O)

JULIE K sagde ...

Så artig det var med disse collagene. Jeg har photoshop men enda ikke satt meg inn i det. Virker litt vanskelig, men har forstått det slik at elements er enklere. Kanskje noe å prøve : )

Mia sagde ...

Oj, vad duktig du är, sånt där kan jag inte alls!

Mita`s hjørne sagde ...

Så flotte bilder... dette så riktig morsomt ut...

Ha en flott dag...

Gunhild, NO sagde ...

JEG HAR KJEMPELYST TIL Å LÆRE OM PHOTOSHOP. MEN VET IKKE EN GANG OM DET ER PÅ MASKINEN ELLER OM DET BARE ER Å LASTE NED....MEN LURER PÅ HVORDAN DU FÅR BLOGGEN TIL Å FYLLE HELE SIDEN. JEG HAR SÅNNE TOMME FELT PÅ SIDENE.

Hulda sagde ...

Så artig å se bilde av deg. :) Har også lyst til å prøve meg med elements, har programmet, men ikke brukt det så mye. Stilig at bildene blir så store når du legger de ut på bloggen.

Ellie sagde ...

Så flink du er! Jeg har ikke Photoshop, men forstår at det er mange muligheter der. Ha en fin uke!