søndag, juli 22, 2007

Solnedgang...


En lille prøve i photoshop Elements... Ja, Jeg har taget lidt flere skridt ind i billedbehandlings-verdenen. Her er så resultatet. Ikke helt perfekt, men man skal jo lige lære hvad man kan med sådan et program.

Billederne er taget i går aftes. Vi kørte en tur op for at se solnedgangen over Sjælsø. Det er en sø der ligger rimelig tæt på hvor jeg bor. Vejret var dejligt og himlen var flot, så det var en rigtig hyggelig tur.


Katastrofe!!!
Det måtte jo ske før eller siden.
Ja 28 år skulle jeg nå at blive, før det skete med nu er det en kendsgerning.
Jeg har fået mit allerførste grå hår. Eller fået og fået, det kom skam helt af sig selv.
Det kan ikke bortforklares med at det bare er lyst eller noget. Nej, det er gråt!
(Jeg har meget mørkt hår naturligt)
Håret (det grå altså) ligger allerede i skraldespanden og så håber jeg at der går lang tid før det næste dukker op:O)
Hav det godt allesammen.

3 kommentarer:

Fru Obenhaupt sagde ...

He he, ja det var da skrækkeligt med det grå hår. Håber for dig det bliver væk...
Hav det rigtigt godt.
Barbara

Solstad sagde ...

He he ..ja de grå kommer fort, tror jeg ikke var eldre enn deg da mitt første kom :) Flotte bilder av solnedgang!
Ha en fortsatt fin sommer ,Sarah! Klem

Juliann sagde ...

Hei på deg, ser at du øver deg på Photoshop elements, det prøver eg også, men treng nok en del øvelse ja. Du er blitt riktig flink ser eg!Satt forleden og lurte på om det finnes en bruksanvisning til programmet å få kjøpt, veit du noke om det? Har lastet ned mitt program frå nettet og er i svensk versjon.