onsdag, august 01, 2007

Digital scrapbooking...

Ja jeg øver mig og prøver mig frem. Det er jo en kæmpe verden med uendelige muligheder. Jeg har lige så stille prøvet mig frem. Der er noget papir, rammer og elementer i Photoshop Elements man kan bruge, men der er også masser af ting at finde rundt om på internettet, både gratis og ting man skal betale for.
Hvis der er nogen der er interesseret skal jeg gerne skrive lidt på et senere tidspunkt.



Her et lille skilt jeg har lavet... Bare for at prøve at bruge det alfabet!
Credits: Alpha: doodling days (Gina Marie Huff), blomsterne er fra Kay Miller og Gina Marie Huff.



Jeg har jo som sagt ingen børn så jeg må lave nogle layout med hunden i stedet!
Credits: Mindy Terasawa's kit "Dog gone cute", Alpha: Gina Marie Huff "Being Me"


Her igen hunden og min kærestes granfætter. Han er utrolig glad for Simba og gik rundt med ham hele eftermiddagen sidst vi var på besøg.

Credits: Mindy Terasawa's kit "Dog gone cute".

6 kommentarer:

JULIE K sagde ...

Så mye fint du har laget da. Jeg blir helt imponert jeg. Har også lyst å prøve meg etterhvert, men ikke hatt tid i sommer. Må nok sette meg inn i photoshopens verden til høsten : )

daisy sagde ...

Så mye fint det var å se her inne!

Dine scraps var kjempeflotte! Skulle ikke tro at du ikke har drevet med dette før.
Selv bruker jeg scrapblogs.com en del til å lage bildecollager, og synes selv det blir bra. Har ikke Photoshop Elements, og har liksom ikke råd til å kjøpe det heller.

Lykke til videre med oppgaven! Når skal den leveres?

ALIN sagde ...

Hei Sarah!

Så fine scraps! Jeg har helt abstinenser om dagen, har så lyst til å scrapbooke, men så klarer jeg det ikke likevel! Jeg skal kaste meg ut i det så snart jeg får sjansen...Takk for inspirasjonen!

Knus, Alin

Koselig koselig sagde ...

Så utrolig fine scrappings i Photoshop Elements Sarah! Du bør absolutt kjøpe programmet og lære det ordentlig! Er det ikke moro? Jeg synes det er kjempegøy! :) Flotte bilder du har laget, du har virkelig talent!

kludemutter sagde ...

Sikke flot det er.Det vil vi gerne høre mere om ;OO

CyberRaga sagde ...

Wow, det er du da herregod til... jeg holder selv meget af at digiscrappe :-) Men jeg kender selv en del steder hvor jeg henter ting - og indimellem kan jeg også finde på at købe nogle ting... men der er jo så meget dejligt gratis :D