torsdag, august 09, 2007

Mere scrap...

Ja jeg prøver mig frem... Det er stadig sjovt og jeg skal nok benytte mig meget af det i fremtiden når der er tid.
De sidste par uger har jeg arbejdet meget. Hmmm det er meget hårdt når man har gået hjemme og skrevet, læst og slappet af så længe. Nu er det også snart slut. På næste mandag starter skolen igen og så er det virkelighed. Det er sidste semester og så er jeg slut færdig. I dag har jeg tilmeldt mig turnusordningen. Det er et lodtrækningssystem som fordeler de nyuddannede kandidater rundt på landets sygehuse. (mit første lægejob!!!)
Inden skolen starter skal jeg lige en tur til Bornholm med min kæreste og søster. Jeg glæder mig rigtig meget. Det er sådan en smuk og dejlig ø. Jeg har været der en del gange før, sidst for 3 år siden.


Ja igen må jeg låne mig frem til nogle børn. Dette er min venindes niece... Jeg har vist billedet før her på bloggen, men nu har jeg også scrappet det...



Andet låne barn er min venindes datter Samaa. Dette billede er 2 år gammelt. Det er ikke såmeget billederne jeg går efter, det er mere at få lært programmet at kende.


Til sidst solnedgang...

Sov godt allesammen nu vil jeg gå i seng, der venter en arbejdsdag igen i morgen.

10 kommentarer:

Mita`s hjørne sagde ...

Så flotte bilder du har satt sammen, kjempeflink er du...
Det ser utrolig morrsomt ut, hvilket bildebehandlingsprogram bruker du???

Ha en flott kvled...

Hulda sagde ...

Så fine scrapsider du får til digitalt. Fin pynt. Fikk lyst til å prøve jeg også. Hvilket program bruker du? Finner du alle tegninger og bokstaver der?

Merete sagde ...

Hej Sarah
Sikke nogle super fine ting du har lavet, imponerende, bare bliv ved.
Merete

JULIE K sagde ...

Hei Sarah. Håper du har hatt en fin sommer. Klem : )

elin1976 sagde ...

Gud så flink du har blitt på dette! Klem fra Elin:O)

ALIN sagde ...

Hei Sarah! Så flink du er på digital scrapboking! Hvordan får du tak på sånne kits?

Spennende å høre hvor du får turnus hen! Håper du kommer et sted du synes er OK.
Nå er det weekend snart,så ha en fin weekend!

Katarina sagde ...

Hei Sarah! Hvor flotte disse scrap layoutene blir på dataen!! Flott! Du må lære meg dette ;-) Klem

Line sagde ...

Wow kjempefine scraps!! Jeg vil også lære meg photo elements, men først må jeg se å få kjøpt det ;)
Ha en fin septembersøndag!

Koselig koselig sagde ...

Kjempefine scrappebilder ja! Stilig :) håper du sender ut flere bilder snart :)

anka sagde ...

Jeg blir så imponert over hvor flink du er, skulle ønske jeg kunne lage slike fine kort....
Det må være masse arbeid med slike.
Ønsker deg ei flott uke.