torsdag, september 20, 2007

TIK TAK TIK TAK...

Nu har tiden indhentet mig. Eller det virkelige liv... Eller hvad man nu skal sige...
Jeg står overfor nogle af de største omvæltninger i mit liv. Jeg er nu ikke specielt nervøs for at jeg ikke kan klare det, men jeg er i en situation hvor jeg ikke ved hvordan mit liv kommer til at være. Meget mærkeligt. Jeg er vandt til at planlægge og have styr på tingene og nu må jeg bare vente og se tingene an...

Jeg er nu blevet 28 og har "gået i skole" det meste af mit liv, jeg har altid arbejdet men altid med noget jeg var god til og jeg har altid haft et sted at bo...

Nu står jeg og er lige ved at være færdig med min uddannelse, jeg ved ikke hvor jeg skal arbejde henne (det får jeg først af vide i løbet af foråret), jeg ved ikke hvordan jeg vil klare det nye job og jeg ved ikke hvor jeg skal bo henne (vi skal flytte indenfor det næste 1/2 år).
Det er en meget mærkelig fornemmelse...

Jeg må bide tænderne sammen og glæde mig til alt det nye spændende der skal ske...
Om 1 måneds tid ved jeg nogenlunde hvor jeg skal arbejde, så kan jeg begynde og planlægge hvor jeg skal bo og det med arbejdet skal jeg nok hurtigt få lært...

5 kommentarer:

Mita`s hjørne sagde ...

Så flott at du snart er ferdig med skolen da... blir jo spennde dette... alt ordner seg skal du se, både jobb og hus...

Ha en koselig kveld...

Ellie sagde ...

Så spennende, Sarah! Dette kommer du til å klare fint, det er jeg sikker på!

Koselig koselig sagde ...

Er du legestudent Sarah??? I så fall wow, du har et spennende yrke foran deg. Har du bestemt deg i hvilken retning du vil gå innen faget?
Klem og god helg!

Hulda sagde ...

Det er jo spennende å være klar for en jobb, men så klart litt nervepirrende også. Men, jeg tror helt sikkert det kommer til å gå fint for deg. Du virker veldig nøyaktig og arbeidssom. Håper dere får et fint sted å bo også! Lykke til med alt. :)

Valdemarsro.dk sagde ...

Hej! Jeg er lige forbi din blog for første gang (-og nok ikke den sidste)
Jeg er helt vild med de scrabs, du har lavet tidligere. Dem vil jeg gerne se flere af, og gerne høre om, hvordan du gør :-)