torsdag, oktober 18, 2007

FØDSELSDAG...

I dag fylder min blog 1 år.
-Det er utroligt så hurtigt tiden går...

Det har været et år med en masse gode oplevelser. Der har været tider hvor jeg har haft god tid til at blogge og andre hvor det har knebet med tiden.

Men det har været et år hvor jeg har stiftet bekendskab med en masse utroligt søde personer. Det har været rigtig spændende at følge med i blogverdenen.

Tak for alle de kloge, inspirende, smukke, sjove, kreative og dejlige indlæg i skriver hver eneste dag.

Jeg er glad for alle der kigger forbi og sætter utrolig meget pris på dem der også har tid til at lægge en kommentar.

Men i anledningen af fødselsdagen vil jeg lave en lille "konkurrence".
Mellem alle dem som skriver en kommentar til dette indlæg trækker jeg lod om en lille gave.
Jeg trækker lod lørdag aften, så skriv din kommentar inden.
Jeg vil løbe igen. Der er kaffe og applecrumble og hygge i sofaen:O)

6 kommentarer:

Ellie sagde ...

Gratulerer med dagen! Det er alltid så hyggelig å titte innom bloggen din, og når jeg ser på de skjønne go'natt-englene jeg kjøpte av deg, tenker jeg på deg! Jeg hadde jo egentlig planer om å gi bort den ene, men det har jeg ikke hatt hjerte til. De har liksom sin egen personlighet! Høres ut som du skal ha en hyggelig kveld, kos deg videre!

Sol sagde ...

Har du ettårsdag allerede----Tiden går så fort! Gratulerer så masse. jeg har hatt stor glede av å lese bloggen din og å se på alle de fine bildene dine. Og i det siste har du jo laget så flotte scrappecollager. God natt engelen som jeg fikk av deg,sitter her i stuen min. Har ikke hatt hjerte til å gjemme den vekk på soveværelset.Når jeg ser på den så minnes jeg deg. Lykke til med arbeidet på legekontoret.
God klem fra meg.
Så morsomt med en liten konkurranse da, jeg blir gjerne med i trekningen...

daisy sagde ...

Hei, Sarah!

Gratulerer så masse med ettårsdagen! Tenk, så fort tiden går!
Du har en av de bloggene jeg må innom hver dag. Det er alltid gøy å se hva du har gjort siden sist!

Jeg er så glad at jeg begynte med å blogge - her inne har jeg møtt en gjeng med kjempedamer som interesserer seg for det samme som jeg gjør. Her kan jeg hente inspirasjon, noe som din blogg gjerne blir brukt til.

Jeg ønsker deg tillykke med dagen, og håper du fortsetter i mange, mange år til!

Klem fra meg

Hulda sagde ...

Gratulerer så mye med 1-årsdagen som blogger! Det har vært veldig koselig å følge med deg. Liker godt alt du syr, og gleder meg til å se flere kreasjoner. :)

Koselig koselig sagde ...

Gratulerer med 1. års dagen til din flotte og koselige blogg! Gleder meg til å lese mange fine innlegg og bilder og bildecollager fra deg fremover :)

Håper du får en flott helg og kos deg masse :)

Mia sagde ...

Grattis med ettårs dagen Sarah! Tenk at vi har blogget like lenge, jeg hadde min ettårsdag litt tidligere denne uken. Og koselig har det vært med blogging, masse hyggelige, likesinnede mennesker, og mye inspirasjon. Og bloggen din har jo fått en virkelig flott "make over" også, virkelig fint alt sammen.