torsdag, oktober 04, 2007

Hej...

Hej allesammen...
Et lille layout jeg har lavet af et par af mine veninder...
Hmmm jeg var nok lidt hurtig med layouted med min faster som lille.... Det er vist ikke hende alligevel:O) Så nu er det et billede af en ukendt lille pige! Eller... Vi skal nok finde ud af hvem det er. Ja ja sådan går det når man får billeder af andre.
Jeg har haft nogle veninder til middag i dag. Stegt kylling, bulgursalat og applecumble. Uhmm og av min mave hvor er jeg mæt.
Nu må jeg hellere finde min seng. Jeg lovede højt og helligt at jeg var færdig med computeren for 5 minutter siden.
I dag er det forresten Svigermors fødselsdag. (ja jeg er ikke gift endnu og rent teknisk er det ikke min kærestes rigtige mor, men alligevel.)
Rigtig mange gange tillykke med dagen Ruth. Vi ses på søndag:O)
Hav det godt allesammen.

2 kommentarer:

Ellie sagde ...

Nok en fin scrap fra deg. Koselig med gode venninner! Ha en fin helg!

Guldkant På Livet sagde ...

Fina och roliga bilder på dina väninnor, kul collage! Trevlig helg! Mari.