tirsdag, oktober 16, 2007

Hej...

De næste 4 uger skal jeg være i hos en praktiserende læge. Det var første dag i dag. Det er nu spændende at se en anden side af lægearbejdet end den på sygehuset. Nå men min praksis ligger 100 km væk så jeg overnatter nogel gange hos min faster (tak for husly - jeg skal nok redde min seng), men der er ikke noget internet.:O( Det er mærkeligt at skulle undvære det, men det går nok!
Det kan derfor godt være at der bliver lidt stille den næste tid!

Dog vender jeg helt sikkert tilbage på torsdag (så har bloggen min 1 års fødsesdag). Jeg er lige ved at udtænke en lille ting i den forbindelse:O)

Ja vores hund havde gæster i weekenden. (min kærestes fætters søn!). Så jeg lavede en lille hilsen fra hunden som tak for besøget:O)
Credits: Kay Miller: Dog gone cute kit.



MH72 på Ordet på bordet havde udskrevet en lille konkurrence hvor man skulle lave noget over ordet REN. Tidsfristen udløb i går aftes. Men jeg fik ikke vist layoutet inden da jeg ikke var i nærheden af en netforbindelse. Meeen nu har jeg jo lavet det så jeg vil vise det alligevel.

Credits: Template fra Jen Caputo (fra my scrapcorner)
papir og brush fra Tracy Ann's lucky dip september.

Vi ses Torsdag


4 kommentarer:

MH72 sagde ...

Hej Sarah - eiii hvor ærgeligt at du ikke nåede det! Sikke nogle skønne billeder du har, det må have været helt fantastisk (og måske også lidt skræmmende?) at se så mange rener så tæt på :-)

Karna sagde ...

Nå var det lenge siden jeg har vært innom siden din, er ikke så flink å besøke blogger for tiden....skam på meg!

Lykke til med praksis, sikkert gøy å løre litt andre ting, enn det en opplever på sykehuset...

Grattis med 1 års dag på forskudd, det må du jo feire selvfølgelig...=0)

daisy sagde ...

Heisann!

Høres spennende ut med praksis! Det blir sikkert lærerikt!

Du lager fortsatt masse flotte montasjer! Synes den nye layouten på siden din var kjempeflott - så morsomt med bilde av deg! :)

Mita sagde ...

Flotte, koselige bilder...
Lykke til i praksisen...

Ha en koselig dag...