mandag, oktober 08, 2007

Udfordring...


Jeg er som sagt blevet udfordret af Gunhild. Nu er det vist på tide jeg får "besvaret" den:O)


Her er reglene:
- Link til den som har tagget deg.
- Fortell 7 sannheter om deg selv; noen tilfeldige og noen rare.
- Tagg 7 andre bloggere på slutten av innlegget med en liste over navnene.
- Legg igjen en kommentar hos de "utvalgte" med beskjed om at de er tagget.


1. Jeg var verdens største bangebuks som barn. Jeg var bange for alt! Toge, fremmede, at kravle i træer, fyrværkeri, hunde, osv osv....

2. Jeg elsker at spille spil, men hader at tabe.

3. Jeg har store fødder og bryder mig derfor ikke specielt meget om at købe sko. Synes det er vældig besværligt...

4. Hvis jeg kommer for sent, (også bare 5 min) arbejder min hjerne helt instinktivt på højtryk for at finde en undskyldning. Ofte også en der ikke er helt rigtigt... Jeg har nu aldrig rigtig brugt disse "usande" undskyldninger. Jeg synes det er meget mærkeligt.

5. Jeg kan ikke lide rødvin (eller whiskey).

6. Jeg kan rigtig mange sange udenad. men synger faktisk ret dårligt.

7. Jeg frygter for når vi skal bo i et større hus. For jeg hader virkelig at gøre rent...


Hmmm det var så lidt om mig....

Jeg tror ikke jeg vil udfordre nogen da de fleste nok har svaret på denne udfordring...


Hav en god dag allesammen.

2 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah! Nr 5 er jeg enig i...i alle fall whiskydelen: rødvin liker jeg veldig godt :) hihi... og du ja, å vaske er heller ikke så veldig sjovt. I verken stort hus eller en liten leilighet som vi har (det siste altså ) ;)


jeg fikk bestilt hos japan foto i går, et album på 36 sider smekkfullt med bilder fra New York turen vår. Er så redd for å miste disse bildene, det hadde vært veldig trist. Jeg skal lage flere album der, absolutt! Det er koselig med album!

Ellie sagde ...

Så koselig å få vite mer om deg, og å se bilde av deg! Flott banner du har laget! "Bangebuks" var et morsomt ord. Det har vi ikke på norsk. Tror egentlig at jeg er en bangebuks ennå, jeg :-). Jeg er heller ikke glad i å kjøpe sko. Synes sjelden jeg finner noen som både er pene, og samtidig gode å gå i. Tror ikke føttene mine er skapt for sko, sukk...;-)