onsdag, november 14, 2007

Hej...

Så er der igen tid til at blogge lidt. Opholdet hos den praktiserende læge er overstået og idag har jeg været til eksamen. Det har holdt hård de sidste dage og er du gal hvor var jeg nervøs... Men det gik og nu er det overstået.

Jeg har fået lavet lidt digitalscrapbooking...

Her er et med billeder fra vores ferie. Credits her.

Her er et LO jeg lavede til en scraplift udfordring på www.catscrap.com

Credits her.

Jeg har lavet et par LO med billeder af mine søstre og jeg... Her er vi alle 3!

Min søster og jeg som små!

Min dejlige søster...

Credits her, her og her.

9 kommentarer:

Diana sagde ...

Wow, hvor har du bare været produktiv - super flotte LO´s :0)

elin1976 sagde ...

Hallo Sarah

Takk for hilsen på bloggen. Ja, jeg kan tro at du har det travelt. Ikke nok med at du skal praktisere som lege så er det vel en hel del å sette seg inn i. Har ikke mindre enn to leger i familien. Hun ene jobber som overlege innen psykriatri men hun er jammen god å ha når halsen er vond eller man har knukket en tå. he he. Vet bare hvir travelt de har det så jeg kan tenke meg at det er mye å henge fingrene i for en nyutdannet.
Men tross dine studier så har du tid til de flotteste scrap på dataen. De har blitt skikkkelig flotte. Jeg skulle nesten ønske jeg hadde hatt tid til slikt. Men her går det for det meste i jobbing, sying og husvask nå for tiden. Men jeg koser meg med det også.
Det er snart jul og da vil jeg ha huset i orden før inntog av gjester.
Så denne helgen sender jeg mann og barn til fjells for å komme ajour i sying som jeg ha liggende. Har lovet noen i familien at jeg skal sy noen julegaver for dem å må rett og slett bare få det gjordt. Ikke greit å ha sånnt liggende på vent. Etter det kan jeg kose meg med ting jeg selv vil lage både til gaver og til huset til jul. Ha en riktig god dag. Masse klemmer fra Elin:O)

chatrine sagde ...

Så koselig at du fant veien til min blogg, og la igjen en hilsen:) Tusen takk!
Så mye fint du har her i din blogg:)
Ønsker deg en fin lørdagskveld!
(og kommer gjerne snart på besøk igjen)
klem fra chatrine

laura sagde ...

Digital scrapping ser veldig kjekt ut. Flotte sider du har laget.

Fru Obenhaupt sagde ...

Halløj. Nej stadig ingen baby! Til gengæld fødte Gitte en pige på 3800 g i fredags.
Hvis du har et godt bud på, hvem det er der bor inde i min mave, må du meget gerne komme med det, for jeg er ved at være lidt spændt på det selv... ;o)
Godt det gik godt til eksamen. Glæder mig til at du bliver færdig, så vi kan komme til party.
Hav det rigtigt godt.

Mita`s hjørne sagde ...

Gratuelerer med vel overstått eksamen...
Flotte bilder du har laget igjen...

Ha en koselig kveld...

CyberRaga sagde ...

Hmmm... ja jeg kan godt se du er noget bedre end mig - heh... men jeg fortsætter med at øve mig i digiscrapping, for det er jo super sjovt :-)

Karen sagde ...

Du rykker da bare for vildt på dine digi layouts! Super flotte :)
Er du i det hårde rul med 3 eksaminer på en uge? Det var jeg i og det var bare såå hårdt..især når OSVAL2 lurer under overfladen også :) Men så skal du jo til at "slappe af" nu med Akut Patient :)

daisy sagde ...

Så fint at det gikk bra med både eksamen og praksis! Så spennende det må være å få se litt mer av legeyrket!
Flotte LO's!

Ha en fin helg!