fredag, november 30, 2007

Musik på en fredag...

Jeg arbejder virkelig hårdt på at få min opgave færdig. Det er noget af et projekt jeg har kastet mig ud i. Men det er virkelig spændende selvom det tager tid. (fx nu vil jeg gå i seng efter at have siddet hele natten og arbejdet med databasen og lavet statistik.) Har afleveret det næsten færdige resultat til min vejleder, så der skal lige lidt finpudsning til så skulle jeg være færdig.

Jeg tænkte jeg ville have lidt musik på bloggen idag...

Så denne video i går for første gang. Jeg synes den er virkelig sej!

Og når musikken er god kan man jo ikke klage.



Jamen så er der også lige denne her fra Foo fighters. TRYK HER.

Og denne fra Kate Nash.

God weekend allesammen.

Jeg skal på weekend med FDF'erne. Glæder mig, det plejer at være super hyggeligt. Jeg kunne også godt bruge en ordentlig indsprøjtning julestemning. Jeg er ikke helt med på at det er december i morgen.

Når jeg har sovet lidt skal jeg pakke kalendergaver ind til min søster. Hurra.... hun har nemlig også til mig.

3 kommentarer:

Diana sagde ...

Åh gys, statistik, det er da bare det værste ever !! Jeg fik det heldigvis afsluttet i foråret og satser på at gå mere eller mindre udenom det i mit speciale, hehe.

God idé med de digitale julemærker, det vil jeg da overveje, selvom jeg stadig er fornærmet over, at de ikke har kliniske diætister tilknyttet, hehe

Flot ny header du har fået :)

Koselig koselig sagde ...

Stilig video med Maroon5 og fin låt også! Takk for tipset, jeg blir så glad for all ny musikk.
Jeg skal kjøpe Kents nyeste album så fort jeg får Gavekortet fra Platekompaniet. Har du hørt Kent? Svensk band, utrolig bra!

God helg og kos deg med kalenderpakking :)

Mita`s hjørne sagde ...

Utrolig mange flotte kort du har laget...
Jepp i morgen er det 1 desember og julen er ikke langt unna, her er det masse snø og julestemning...
Så koselig at du og din søster bytter kallendergaver...

Ha en koselig kveld og helg...