lørdag, november 24, 2007

Julekort...

Her går dagene med opgaveskrivning. Jeg må indrømme jeg ikke lige er den mest flittige men jeg skal aflevere det næsten færdige resultat i denne weekend, så jeg ved godt hvad jeg skal lave i aften og i morgen.

I går var det Black Friday og derfor var der udsalg i de fleste digiscrap-shops... Jeg fik købt en masse fine sager. Så nu har jeg en masse lækre ting at scrappe med, det bliver bare så fedt.
Her er lidt af det indkøbte:





Jeg har også fået månedspakken fra Magnolia. Jeg havde faktisk ingen stempler derfra i forvejen men jeg er meget tilfreds. Det bliver i hvertfald ikke de sidste jeg køber derfra.
Jeg har lavet et par julekort. Jeg synes selv de er blevet ganske fine af sådan en nybegynder som mig.



Da jeg jo benytter enhver mulighed der er for ikke at skulle skrive på min opgave bestemte jeg mig også for at tage en tur i biografen her til aften (det var min søster der lokkede:O))
Vi så denne film:


Den var faktisk rigtig god. Jeg var i hvertfald godt underholdt. Masser af dans, musik, morsomme vinkler og ikke mindst John Travolta som moderen!!! (meget mærkeligt og meget sjovt)

Jeg vil vende tilbage til opgaven....

Hav en god weekend allesammen.

7 kommentarer:

Diana sagde ...

Uh ja, kender alt for godt det med overspringshandlinger. Jeg er selv i gang med at skrive speciale, og kan også finde på mange andre ting at lave, hehe.

Jeg fik også lige shoppet amok til Black Friday og glæder mig til at komme igang med at bruge det :0)

Har du meldt dig til digi-crop til januar ??? Vi er allerede nogle stykker og jeg er sikker på, at det bliver super hyggeligt

kludemutter sagde ...

Sikke fine sager du har købt, dine jule kort er søde. Hvordan ved man at der er Black Friday ?? Jeg er nemlig blevet smitte af det her digi scrap ;)

JULIE K sagde ...

Så herlige julekort : )

Koselig koselig sagde ...

Jeg husker godt den originale Hairspray filmen med Divine og hun ... Ricki Lake, hahaha... det var utrolig. Har ikke fått sett denne ennå, men det kommer.

Fikk sett Music and Lyrics i går, jaja.. veldig søt film :) Jeg er Hugh fan, jeg innrømmer det *ler*

Marie sagde ...

seje ting du har fået købt! Og dit banner er jo vildt fedt. Det er ikke sidste gang jeg kommer forbi din blog :)

Mutte sagde ...

flot blog, og flotte LO. Jeg kommer tilbage og ser hvad du får lavet med dine nye indkøb.

elin1976 sagde ...

De nye magnolia stemplene er skjønne. Har mange selv. Jeg sipelt en Elsker disse. Kan ikke få nok. Bruker dem på kort hele tiden. Skikkelig flott kort. Du er så flink. Klem :O)