fredag, december 14, 2007

Et livstegn...

Så er det tid til et lille indlæg...
Her går dagene med eksamenslæsning. Mangler en eksamen på mandag og 2 i januar og så er jeg helt færdig med min uddannelse.
Det bliver ikke til så meget juleri. Egentlig skulle jeg til julebagning på søndag, men jeg må se om tiden rækker, bøgerne komme desværre først.
Der er kommet nisser op og derudover en masse juleblomster. Billederne er desværre dårlige...




Min søster har købt denne søde trold på hendes arbejde.
Personligt hader jeg filtning, jeg får kuldegysninger op af armene og ned af ryggen.
Men jeg synes denne er virkelig sød og hende der har lavet den laver nogle rigtig flotte ting. se her: www.ingelasfilt.dk

Til sidst synes jeg at der skulle være lidt til smilebåndet. Jeg synes jo Wulff-morgenthaler er fantastisk morsomme. Jeg har også fået en bordkalender med striber af dem i kalendergave... (jeg kan næsten ikke vente til det bliver 2008:O))



Hav en god weekend allesammen....

4 kommentarer:

Diana sagde ...

Held og lykke med eksamen !!! Hvor fedt at du snart er færdig

Karen aka Lindse sagde ...

Fedt at du har overstået dine eksaminer! Jeg håber du var i rullet med kun 2 stks denne uge? jeg var i rullet med 3 stks på 1 uge..crap :) Nyd Akut Pt kurset - det er faktisk helt vildt fedt! Hvor skal du i turnus henne?
Ha en dejlig weekend!!

Mita`s hjørne sagde ...

Utrolig flotte blomster...

Ha en koselig kveld og helg...

Marie sagde ...

fine blomster!! og ja, de er sjove de tegneserier der ;)