mandag, december 17, 2007

Næsten juleferie...

I dag var jeg så til den sidste eksamen inden jul... Det gik rigtig godt og puha det er skønt at det er overstået. (kun 2 tilbage......) Nu har jeg efterhånden en fornemmelse af at det nok skal lykkes mig at blive færdig i dette semester. Jeg havde også besluttet at jeg skulle være færdig og så er der jo lige pludselig et helt andet pres på. Og selvom jeg ikke er dumpet før, så kunne det da lige passe at jeg gjorde det nu...

Her til aften (mellem 18-20) fik jeg overstået de allerfleste julegaveindkøb. Jeg mangler kun at købe gave til 2 nu. Jeg er godt nok rigtig rigtig træt, men gaverne er i hus og jeg kan hygge mig med andre ting. Jeg har også lige et par fridage inden det næste kursus begynder på torsdag. (sove, scrappe, hygge, jule, sove...)

Det allerbedste er nu at jeg ikke skal læse til eksamen mellem jul og nytår. Det er en helt ny fornemmelse. De sidste mange år har jeg været nød til at læse i mellem jul og nytår.

I går skulle jeg egentlig havde siddet begravet i bøgerne, men da jeg er verdensmester i overspringshandlinger synes jeg at det var meget bedre at bruge hele dagen hos min faster. Vi hyggede os, bagte småkager til juleaften og lavede julekort.

Her er så hvad det blev til for mit vedkommende.








Nu skal de bare skrives, have frimærke på og postes inden på onsdag....

Hav det rigtig godt allesammen....

9 kommentarer:

Karen aka Lindse sagde ...

Ih hvor skal du bare nyde juletiden i år så :) Fede julekort, jeg har ikke fået lavet et eneste!

Hulda sagde ...

Det måtte være mye hyggeligere å lage julekort og kose seg hos din faster, i steden for å lese til eksamen. :) Kortene ble flotte! Likte den ideen med å ha en tag inne i kortet, med bånd og det hele. :) Superfint!

daisy sagde ...

Så flotte kort! Er helt sikker på at mottakerne setter stor pris på å få et kort som det i posten! :)

Så bra at det gikk godt med ekamen! Ikke mange igjen før du er ferdig, nå - spennende!

Men først må du slappe av, kose deg og nyte julen! :)

Mita`s hjørne sagde ...

Utrolig flotte julekort du har laget...

Ha en koselig dag...

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Er bare innom en snartur for å ønske deg ei riktig
GOD JUL...

Koselig koselig sagde ...

Håper din eksamen har gått kjempebra! Og jeg krysser fingrene for den som kommer den 2. januar. Litt synd at du må lese i julen, men du koser deg vel for det. Det blir deilig å bli ferdig vil jeg tro ja.
Nyt det og så får du tenke på at til neste år, da kan du slå ut håret og gjøre ALT du vil til jul!!!
GOD JUL OG GOD HELG OGSÅ :)

Nydelige julekort du har laget forresten ;)

Hilde sagde ...

Nydelig blogg du har!!
Takk for titten!!

God jul

Ellie sagde ...

Nydelige kort. Ønsker deg en riktig god jul! Klem fra Ellie

Mita`s hjørne sagde ...

Hei...
Er bare innom en snartur for å ønske deg et RIKTIG GODT NYTT ÅR...