tirsdag, januar 29, 2008

I dag er det Sarahs fødselsdag - hurra hurra hurra...


Det bliver et tidligt indlæg fra mig i dag.
I dag er det min fødselsdag (og Marias) og om lidt er der derfor fødselsdagsmorgenmad:) (og gaver HURRA HURRA). Jeg har heldigvis fri idag, så jeg skal bare ordne lidt praktiske ting og gå og hygge mig.

Jeg har haft tid til at lave et par kort på det sidste. Synes det er virkelig hyggeligt at sidde og lave.




HAv en god dag alle sammen.

En lille opdatering....

Dette er så gaven fra min søster...

Havde godt luret der var noget lusk ved det hele da gaven vejede ingenting!!!

Man kan måske tro at dette er en kasse med farvede pile eller bare papirstykker, men det er det selvfølgelig ikke. (jeg kunne ikke gætte hvad det var:O))

Men det var selvfølgelig en kasse med farveblyanter, nemlig dem her...

JUUUUUBIIIIIIII!!!!!!

En æske med en masse dejlige farveblyanter! de havde dem dog ikke i butikken, så de skal lige bestilles hjem.


Se en masse dejlige farver. Jeg glæder mig til at bruge dem.

Jeg har nu også fået en lille opsang over hvor besværligt det er at få fat i sådan nogle (når nu jeg insisterede på at det var en STOR æske jeg ønskede mig). Egentlig lidt sjovt, når butikken ligger 200 m fra min hoveddør og jeg havde vist hende dem i kataloget og sat ring om...:O) (Fnis)

De må nu gerne synes jeg er lidt besværlig, jeg bliver bare superglad når jeg får det jeg ønsker mig...

Kæresten havde købt denne smarte skæremaskine til mig. (eller min søster havde - i samme butik og med ring om varenummeret i kataloget...)

Det er bare super. Jeg har ikke en særlig stor maskinpark, og kun en gammel og billig skæremaskine som skærer skævt og ligsom flænser papiret.

Den her kan også skære i bølger og perforere.

Nå jeg skal ud og købe ind til lagkager i aften. Vi er nemlig 3 ledere til FDF som har fødselsdag i dag og derfor holder vi altid lagkage møde....

14 kommentarer:

Marie sagde ...

mange gange tillykke!!!
hvor er de bare super fine dine kort :)

kludemutter sagde ...

Hip Hip Hurra !!
Tillykke med dagen Sahra, håber du en god dag.
Det er altså nogle rigtig søde kort du laver.

Charlotte Ravn sagde ...

Stort tilykke med fødselsdagen, håber du får en rigtig dejlig dag og nogle lækre gaver! Sikke nogle flotte kort du har lavet :)

rnielsen79 sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen håber du/I får en rigtig god dag med masser af skønne gaver, dejlig mad og hyggeligt samværd med venner og familie

Diana sagde ...

Weheeee, tillykke med fødselsdagen, sikke nogle gode gaver.

Men sig mig lige... hvordan har du tid til at lave kort når du burde lave engle-lo ??? *fnis*

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke med dagen,lækre gaver du har fået, håber du/i har en fortsat god dag :)

Annette sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Håber du får en fantastisk dag.
Og du har jo allerede fået nogle dejlige dage, kan jeg se.

Tillykke med din kanditat titel også. Det er nogle dejlige dage for dig.


Tanker fra
Annette

Thalia`s-sjelerom sagde ...

Hei!
Så hyggelg og interesant blogg du hadde, her kommer jeg gjerne onnom igjen. Kortene du har lavt var kjempefine:)
Ha en flott ettermiddag!
Ps. Er de dyre slike skjæremaskiner?

Katarina sagde ...

Tillykke Sarah!! Håper du får en kjempe fin dag og at du får riktig mange gaver:-) Klem

Koselig koselig sagde ...

Gratulerer så masse på din fødselsdag i dag til både deg og din søster! Håper dere får masse flotte presanger, gode kaker, hyggelige hilsninger, fint vejr på dagen og masse masse annet koselig og herlig og flott som man skal ha på sin bursdag!

knuseklem fra Mette :)

Pialine sagde ...

Tillykke med dagen og sikke dejlige gaver du har fået. Super skønne kort. Selv om dagen er ved at være forbi håber jeg du har haft en dejlig dag.
Knuzzer
Pialine

maria sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen, sikken nogle dejlige gaver du har fået.
Super flotte kort du har lavet:0)

Karoline sagde ...

gratulerer så masse med dagen. kjekke gaver, lykke til videre!
klem

Mita`s hjørne sagde ...

Gratulerer så masse med dagen som var i går...!!!
Flotte gaver har du også fått...

Ha en flott dag og uke...