søndag, januar 20, 2008

DigidreamCrop


I går var jeg til DigiDreamCrop hos Dreampapers. Rigtig hyggelig dag med nogle skønne digiscrapppere. Det var skønt at møde dem alle sammen og håber at der bliver en anden gang. (selvom jeg ikke ved om jeg tør at møde op:O)). Jeg fik lavet to LO... Ja jeg er ikke den hurtigste og meget let at distrahere. Jeg havde heller ikke nogen plan for hvad jeg skulle lave, så jeg er godt tilfreds.

Jeg fik også shoppet en lille smule til et LO jeg lovede "tøserne" at lave. Og ja det skal nok komme regn med torsdag eller fredag. Jeg ved i glæder jer:O)


Det første LO er lavet udfra en template lavet af Annette på Dreampapers. Billedet er af min veninde og hendes datter.
Jeg synes disse billeder af min lillesøster passede perfekt til dette wordart.

Jeg er nød til at reklamere for det nye primahyrid-projekt. Med produkter til hybrid scrapping eller digital og papirscrapping alene. Der er rigtig mange lækre ting. Jeg er helt faldet for dette Collaboration kit.

Er det ikke fantastisk. Det skal være mit!

Hav en god dag allesammen.

6 kommentarer:

Katarina sagde ...

Hei Sarah
Beklager for at du ikke har hørt noe fra meg på kjempe lenge. Du har virkelig fått til det med scrapping. Nydelige resultater i hvertfall. Er du ferdig med å studere nå?

Diana sagde ...

Uh ja, det collab fra Primahybrid sværmer jeg altså også om, kan ikke rigtig bestemme mig.....

Ja, jeg glæder mig i hvertfald til at se dit færdige lo og synes at det er cool at du har kastet dig ud i projektet !

Karen aka Lindse sagde ...

Siger du til hvis du køber det collab? Det glæder jeg mig til at se så :) Hey, hører du er klar til lidt torsdagsscrap? Håber du kan næste gang igen:) HELD og LYKKE med akut pt! Jeg har lige idag stået og viftet med flag til et par stykker, bla Maria, det var altså STORT!! Hvornår skal du op? og er det på herlev? Så kan jeg måske kigge forbi og sige tillykke!

elin1976 sagde ...

Hallo Sarah.
Takk for kommentaren på bloggen.
Så fine LO.
Jeg startet så godt med scrapping men så ble jeg hektet på denne sy maskinen. Nå bruker jeg bare å lage kort til fødselsdager og andre anledninger.
Du får det så flott til. Avstemte farger og gode ideer.
Keep on going! Dette er rett og slett vakkert.
Ha en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

Marie sagde ...

ja jeg er også bare helt vild med det nye prima hybrid har lavet :) dine 2 layouts er bare så fede !!

hama perler sagde ...

Rigtig fine ting du laver