torsdag, januar 10, 2008

Flere kort...

Jeg har lavet nogle flere kort. Hmmm der er virkelig snart nogen der er nød til at have fødselsdag, eller ved jeg ikke hvad jeg skal bruge alle de kort....:O) Men de er jo gode at have på lager.
Jeg har fået nogle nye stempler med posten. Jeg bestilte dem mellem jul og nytår og fik dem efter 14 dage. Godt nok er et af stemplerne forkert, (det er svært når der er flere stempler der hedder det samme), men det overlever jeg nok. Jeg kan jo altid købe det andet!!!!




Jeg synes dette stempel fra Magnolia er helt fantastisk... Jeg elsker det:O)
Der kommer jo nye stempler hos magnolia her de kommende dage. Rigtig spændende. Havde tænkt at jeg ville ønske mig nogle i fødselsdagsgave, (ja man kan jo ikke få for mange). Jeg tør ikke rigtig bestille nogen selv, jeg skal jo flytte om lidt over en måned og man har jo før hørt om leveringstider der er meeeeeeget lange.
Der er jo også Scrapmesse i Malmø i begyndelsen af marts. Jeg håber virkelig at jeg har tid til at tage med, men det er lige der jeg begynder at arbejde og jeg kender ikke mine arbejdstider endnu. (jeg krydser fingre)
.............................
Jeg har fået en ny sang på hjernen. Den er bare god...:O)
Tag en lytter... Man føler sig sat tilbage til 80'erne eller noget.


Hav en god dag.

3 kommentarer:

AnnikaDK sagde ...

Vil blot rose dine kort - de er lige min stil :)

Diana sagde ...

Hvor er de flotte dine kort - jeg har også lige holdt en lang pause med kort, for jeg er ved at drukne i dem herhjemme !

Jeg har kun gode erfaringer med stempler og sendetider mht. Magnolia, men har desværre også hørt om andre der har ventet i oceaner af tid. Jeg har ikke bestilt månedspakke denne gang, for jeg har ikke brugt dem fra december endnu ;)

Katharina sagde ...

Hi Sarah,
You made some wonderful cards! I love your colouring style!