fredag, januar 18, 2008

Hej igen...

Forleden dag var jeg oppe til den næstsidste eksamen... Det gik rigtig godt. Det var den opgave jeg nu har været rigtig længe om at skrive jeg var oppe i (om meningitis). Fik et at de hersens nye 12-taller (ja så nåede jeg også at prøve det inden jeg var færdig med at studere...) Nu må vi se om jeg ikke kan få skrevet det om til en rigtig artikel. Det er i hvertfald planen, selv om det kræver lidt mere arbejde.
På onsdag er det sidste eksamen. Uh hvor jeg glæder mig til det er overstået. Jeg kæmper lidt med bøgerne og overgår mig selv i at lave overspringshandlinger hele tiden. se på blogs, tjekke mail, læse avis, se tv, spise, lave kaffe, se på netbutikker, sove til middag osv osv...
skal lige nå at læse lidt mere inden det er sengetid.

Sidst jeg bestilte stempler fra Magnolia (som jeg ikke rigtig har fået brugt endnu) havde de sendt et forkert til mig. Jeg skrev en mail til dem, fik svar næste dag og de sendte det rigtige stempel + de 3 balloner til mig lige med det samme... Jeg er godt tilfreds. Det er da service.
Skal lige have købt noget EZ-mount, godt jeg skal en tur til dreampapers i morgen til digidreamcrop.
Jeg håber jeg får lavet nogle LO i morgen, det er længe siden jeg har lavet digiscrap, der har ikke rigtig været tid. Så det bliver fedt med en hel dag med digi...



Et kort har jeg fået lavet forleden dag. Jeg prøver at lade være med at gøre al ting firkantet...
Hav en god dag allesammen

5 kommentarer:

piabau sagde ...

ej hvor er det et super flot kort, dejlig farve sammensætning, ser godt ud med det runde

Valdemarsro.dk sagde ...

Det er da vildt flot med det 12 tal! Tillykke med det :-)
jeg skal lige vende mig til den nye karakterskala ;-)

netti sagde ...

Tillykke med dit flotte 12-tal :o) Det er da kanont gået.
Superflot kort du har lavet - det er SÅ flot!! Det må jeg vidst lige huske til en gang jeg skal lave et kort :o)

Mita`s hjørne sagde ...

Flott kort du har laget...
Og, lykke til på onsdag...

ha en flott uke...

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke et lækkert kort og sikke en fin service fra Magnolia....det er de jo ellers ikke så berømte for!!
Tillykkke med 12-tallet, hvor er det bare flot!