søndag, januar 06, 2008

Hej...

En lille hilsen for at vise at jeg ikke er helt borte...

Det har været en travl jul og nytår...
Jeg havde lige et par ting jeg skulle lave færdig på en opgave og det tog bare rigtig rigtig lang tid. Det brugte jeg dagene op til jul på.

Egentligt havde jeg forventet at jeg ikke ville få så mange af de ting jeg virkelig ønskede mig i julegave... Men det gjorde jeg:O) Det var fantastiske julegaver jeg fik... Jeg fik rigtig mange af de ting jeg ønskede mig. Jeg fik kun en ting jeg ikke ville have (jeg tog det faktisk ikke engang med hjem:O)) Det var noget filteuld min lillesøster havde købt til mig. Jeg HADER filtning!!! jeg kan simpelhen ikke røre ved det uldhalløj uden at jeg får gåsehud over hele kroppen. Det ved min lillesøster godt så det var bare for at drille mig...
Min søde søster havde købt stempler til mig fra Magnolia... (det havde jeg ikke regnet med) Fra kæresten fik jeg fotobøger og en duft jeg havde ønsket mig. Af min far og hans kone fik jeg et super flot billede og Crocs (som jeg havde ønsket mig). Både min mor og svigerforældre havde lagt vejen forbi Scrap/hobbybutikker og købt en masse lækre ting til mig. Fra fasteren var der et sjovt (men lidt svært) spil. Derudover fik jeg gavekort, en skål, lyssestager og det løse...

Ja jeg får mange gaver!!! Sådan er det at være en af de yngste...

2. juledag døde min farbror helt uventet. Så det har været noget af et shock at komme over for hele familien. Det er så mærkeligt, selvom det ikke er gået helt op for mig endnu. Både Jacob og jeg kommer til at savne ham, for han var en virkelig dejlig, rar og speciel person.

Nu er vi kommet godt ind i det nye år og de afsluttende eksamner nærmer sig. Det er så virkelig besynderligt at jeg snart er færdig. Vi er ved at planlægge flytning, afslutningsfest osv... Jeg glæder mig til at begynde et helt nyt kapitel i mit liv.

Hav en god søndag alle sammen....

4 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

God søndag Sarah, og kondolerer så meget med din farbror. Det var trist.
Ønsker deg lykke til med eksamenen, du er ferdig nå?
Jeg håper du får en spennende jobb og jeg håper at 2008 blir et fantastisk år for deg :)
Kreativt sett, jobbmessig sett og alle andre måter også :)

Nå skal jeg straks installere ny harddisk pc her... jeg gruer meg, åh:/

Diana sagde ...

Men du har da stadig tid til at holde øje med scrapverdenen ;) I hvert fald i forhold til ny header :) Jeg har også købt det kit og glæder mig til at få tid til at lave noget med det.
Det bliver da bare skønt at få overstået de eksamener hva, jeg glæder mig godt nok også til at få mine overstået !!

Valdemarsro.dk sagde ...

Hvor sker der meget i dit liv lige nu, jeg kan godt forstå at du ikke kommer så meget forbi bloggen, med eksamener, flytning, julen og desværre også et trist dødsfald i familien. Jeg er ked af, at høre om din farbror!

Rigtig meget held og lykke med dine eksamener!

Mita`s hjørne sagde ...

Godt nyttår til deg...
Trist å høre om din farbror...
Ønsker deg lykke til med planlegging av flytting...

Ha en flott uke...