mandag, januar 14, 2008

Hej...

Spændende spændende...
Tiden for de to sidste eksamener nærmer sig. Åhhh hvor jeg glæder mig til at blive færdig. Det bliver skønt. Er så småt begyndt at tænke på at skulle pakke og flytte og alt det der.
Der bliver nu tid til en lille pause på lørdag hvor der er DigiDreamCrop hos Dreampapers. Det bliver helt sjovt at møde andre digiscrappere in real life...
Håber jeg så får lavet en masse LO.
Og så lidt flere kort.
I mellem læsningen er der lige tid til lidt kort lavning....
Jeg elsker de Magnolia stempler. De er super lette at stemple med og fantastisk flotte.





Nu er det snart kaffetid og applecrumbletid... Uhmmmm.

7 kommentarer:

AnnikaDK sagde ...

Sikke nogle skønne kort.
- Og god fornøjelse på lørdag til DP-DS :)

Diana sagde ...

Seføli får du lavet en masse layouts på lørdag!!! Jeg glæder mig også meget.

Flotte flotte kort, det må være de nyeste stempler fra Magnolia du bruger, der er nemlig nogen imellem jeg ikke har

Vi ses på lørdag og ps. jeg er på tre 3 ct´s + gæst for en i januar ;)

Hulda sagde ...

Virkelig noen søte kort du lager! :) Magnolia stemplene ser utrolig flotte ut! Jeg er også begynt å lage en del kort. Veldig gøy!

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Tak for din hilsen på min blog ,-)

Sikke nogle søde kort du laver, og mange af dem kan jeg se på tidligere indlæg.

Appelcrumble...mums... min absolut favorit dessert...med vanilleis til..savle savle

Hygge fra Betina

elin1976 sagde ...

Jeg har også slike stempler her hjemme.
De er så flotte og jeg bruker dem til bursdagskort ol.
Hva bruker du når du fargelegger kortene dine? Synes du hadde fått til skyggene så fint.
Tenk om ikke lenge så kan vi utnevne deg til vår egen blogg lege....he he
Å det er det ikke alle som har.
Ha en fin dag:O)

P.s Finn fram maskeinen og begynne å sy igjen. Nå kommer den nye kolleksjonen til Tone finnanger og den er flott!

Mita`s hjørne sagde ...

Flotte kort du har laget...
Rosebildet var jo bare så skjønt da...

Ha en koselig dag...

Koselig koselig sagde ...

Jeg må bare ønske deg lykke til med dine siste eksamener og håpe du står med glans :) Det må være deilig å være ferdig nå straks med så mange års studier og hard jobbing, men sikkert også mye moro :)

jeg har fått ny jobb forresten. Nå slutter jeg på kirurgisk avd (gastro) om knappe 4 uker og skal igjen begynne å jobbe i psykiatrien, som ligger mitt hjerte nært. Jeg har alltid, siden skolen, syntes dette har vært et veldig spennende felt. Selv om jeg "bare" er helsesekretær. Men nå som jeg også tar skole videre i regnskap så får vi da se hva det blir til slutt.

Ønsker i allefall deg Sarah lykke til, håper du vil stortrives som nyutdannet lege :) klem klem :)