onsdag, januar 23, 2008

Jamen så blev jeg kandidat...

Ja, i dag var jeg til allersidste eksamen og jeg kan nu kalde mig kandidat i medicin:O)
Det er jo virkelig vildt... Det er ikke rigtig gået op for mig endnu, men det kommer nok!
Jeg har læst så mange år, så det bliver helt mærkeligt at der ikke hele tiden er en eksamen der lurer rundt om hjørnet.

Min søde kæreste havde disse fantastisk flotte tulipaner med hjem til mig. og han lavede en rigtig dejlig middag til os. Det var dejligt bare at kunne slappe af...

Min søster har også været på besøg og hun havde sørme også blomster med til mig... (jeg er heldig hva?)

De sidste tulipaner har jeg selv købt:O) Synes se var så fine...

Jeg er så småt begyndt på det LO som jeg har lovet at lave. Håber det bliver færdigt i morgen:O)

Slut herfra. Det er sengetid efter en laaaang dag.

10 kommentarer:

Marie sagde ...

tillykke Sarah. Hovr er det fedt :) Har du så et job i baghånden eller hvad ? Skønt med alle de blmoster :)

kludemutter sagde ...

Stort Tillykke med titlen.
Hvor er det flot, må være dejligt at kunne tage den mere med ro nu.
Held og lykke i fremtiden.

ALIN sagde ...

Hei Sarah! Gratulerer så mye med tittelen! Og by the way, kjempefine LO. Jeg scrapper litt selv, men har ikke hatt tid i det siste...nå fikk jeg veldig lyst til å pakke opp scrappestæsjet mitt og lage noen LOer jeg og!

Ha en deilig dag!

elin1976 sagde ...

Kjære Sarah.
GRATULERER SÅ MYE. Jeg er så glad på dine vegne:O)

Koselig koselig sagde ...

Gratulerer så masse Sarah! Endelig :)

Valdemarsro.dk sagde ...

Stort tillykke, hvor er det bare flot!
jeg kan godt forstå at det må være lidt underligt efter alle de års studier og eksamener foran dig.
Nu skal du bare nyde det!
-og smukke blomster, dem har du så afgjort fortjent!

Yvonne sagde ...

Blomster er fortjent. Gratulerer.

Yvonne
www.fjellvang.no/quilt

Karoline sagde ...

åå, gratulerer! så deilig! er det lege du er blitt?? nyt ditt nye liv!
på bloggen min har jeg i det siste bla hatt innlegg fra lille gutt sitt barnerom- og der kan du skimte puten du laget. vi er så fornøyd med den:) kjempefin. har siden den gang turd å prøve meg på noen tilda dukker, votter ol, og n¨går det i smykker hos oss.
ha en fantastisk helg videre, og igjen GRATULERER!!!
klem fra Karoline

netti sagde ...

Tillykke med din nye titel - hvor må det være mærkeligt at der ikke ligger en eksamen og venter - mennyd det og scrap :o)

Pialine sagde ...

Tillykke med din nye titel - flot gået. Jeg håber du får det job du ønsker dig .
Knuzzer
pialine