onsdag, januar 30, 2008

Lagkager og endelig en engel...

I går havde vi lagkagemøde til FDF. Alle fik lov til at lave deres egen lille (eller knap så lille)lagkage... De blev jo virkelig virkelig lækre :O) kreativiteten var i hvert fald helt i top.

Her er så det lovede engle-LO. Hmmm det får man ud af at være lidt for åbenmundet...
Synes der var så mange engle-LO rundt omkring - men med børn, børn og børn. Ingen lavede et med dem selv! Til DigidreamCrop kom jeg til at sige at jeg selvfølgelig ville lave et med mig selv på!
HER ER DET SÅ...
Der mangler måske lidt glimmer, men der er vinger, sommerfugl, fjer og mælkebøtte:O)

I morgen skal jeg afgive lægeløfte. Det er da helt vildt. Det er så småt begyndt at gå op for mig at jeg er færdig med min uddannelse.

Hav en god dag allesammen

15 kommentarer:

Marie sagde ...

øj bliver jo helt lækker sulten her fra morgenstunden :P
flot engel lo :)

Anne Bente sagde ...

ummmm det ser godt nok lækkert ud:)

super flot engle lo :)

Karoline sagde ...

så flott!!!
og ha en stor og deilig dag i morgen:)
klem

Betina Olesen sagde ...

Mums....lagkage....

Supersjovt LO, godt med noget humor, elsker nu engle...

Tillykke med uddanelsen, super flot. Håber det bliver en af huskede dage imorgen...nej det må jo være i dag.....

Hygge fra Betina

Pialine sagde ...

WOW det LO blev flot, du har fanget den blide stemning der altid er omkring engle.
Knuzzer
Pialine

Sofie Thomsen sagde ...

Hæ hæ... ja, jeg skal ikke have sagt noget-som-helst... (men som jeg gav udtryk for på digi-crop deler jeg din mening om engle -og NEJ, jeg laver ikke et med mig selv som engel!).
Synes dog dit er blevet ret... sjovt!
Tillykke med fødselsdagen, lægeløfte, endt udddannelse og alt mulig andet.
BLÆSENDE hilsner herfra
Sofie
/ThomS

piabau sagde ...

Super flot lo og rigtig stemningsfuldt. Tillykke med uddannelsen

angely sagde ...

1000 gange tillykke med det hele.

Og wow et LO.

:) Heidi

Koselig koselig sagde ...

Du kler å være engel :))) fortell meg om legeløftet, har dere seremoni? hva gjør dere da? Bilder??
Gratulerer forresten!!! God helg :)

Karen aka Lindse sagde ...

Tillykke med lægeløftet! Har du været til Domus Medica fest? Det var STORT og sjovt..og lidt blev fuld blev man vel også? :) Flot LO! Kommer du og digiscrapper torsdag?

Mita`s hjørne sagde ...

Så søte små kaker...
Håper det gikk bra med deg på Torsdag...

Ha en koselig helg...

netti sagde ...

wow en masse lagkager! De ser flotte ud - lige tilat scrappe :o)
Tillykke med at du nu er læge - kanont.
Dit layout er SÅ flot - jeg kom helt til at smile/grine da jeg så det. Superfedt lavet.

Charlotte Ravn sagde ...

Uhm sikke nogle lækre kager og sikke et sjovt Lo fru doktor....sjovt at vi nu har 2 digi scrappende læger, her i lille DK!

elin1976 sagde ...

Ønser deg en flott søndag. Masse klemmer fra Elin:O)

Anonym sagde ...

Til lykke med din legeutdanning Sarah !! mvh Liv Hilde