mandag, januar 07, 2008

Nu sner det...

Eller der drysser i hvertfald lidt hvidt ned fra himlen. det er ikke meget der ligger på jorden:O)


Min søde kæreste kom hjem med denne her til mig forleden dag. Køn er den ikke men egentlig ganske praktisk. Jeg synes det er hyggeligt at sidde inde i stuen at lave kort og klippe-klister men det roder temmelig meget. Denne har kasser med mange små rum hvor jeg kan have forskellige ting. Rummene kan ændres og tages ud. Der er håndtag i toppen så den er let at flytte og kasserne falder ikke ud når man går med den. Nu kan jeg let tage tingene med mig ind i stuen. (nu skal jeg bare huske at tage den med mig ind i værelset igen:O))

Smart ikke...
Ikke nogen små glas man skal have fingerne ned i.
Lidt kort er det blevet til. Jeg fik som sagt nogle magnolia-stempler af min søster i julegave. Og de skulle lige prøves.

"blomster" lavet efter inspiration i My scrap corner




Hav en god dag alle sammen.

5 kommentarer:

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah, ja det var litt mindre sne hos deg enn hos meg. I dag er det regn her, og plussgrader. Så kald vinter som var i går, er nå bare slaps og is og mye tung sne som ALLE sliter med å komme seg gjennom. Jeg mistet toget til jobben i dag, enda jeg dro avgårde tidligere :( I morgen får jeg stå opp 05.00 og sykle 06.15 så jeg når 7 toget. Ikke moro.

Den kassen du fikk av din kjæreste er jo veldig praktisk da!!! Jeg tror jeg vil ha en sånn jeg også, for jeg har masse perler og småting som ligger hulter til bulter i en litt mindre eske... to faktisk, og bare tar plass. Din kjæreste var smart og gjorde kjøp der!!! absolutt
:)

Marie sagde ...

de er bare så flotte dine kort. Og kassen den er da genial ;) og sikke mange fine blomster du har !!!

Mita`s hjørne sagde ...

Kjempepraktisk den kassen da, skulle gjerne hatt en slikk jeg også...hmmm...
Her i trøndelag har vi ikke snø...

Har en award til deg på siden min...

Ha en koselig kveld...

Dob/Dorthe sagde ...

Hejsa
Jeg er simpelthen nødtil at høre, hvor din kæreste har købt den smarte kasse?
Jeg kan da ikke leve uden :)
Hilsen Dorthe

Dob/Dorthe sagde ...

Hejsa igen
kunne du ikke skrive dit svar på scrapcat-forum, så der er flere der måske kunne få glæde af det :)