torsdag, februar 14, 2008

Film og nyt udstyr...

I går var jeg i biografen og se Sweeney Todd. Jeg havde lovet at gå med min søster ind og se den. Jeg synes faktisk den var ok. En meget aparte, blodig og sørgelig historie. Filmen er flot, men det er lidt mærkeligt at det er en musical....


Filmen fik mig til at tænke på et spil jeg købte i januar. Det hedder Gloom og er et kortspil. Man har hver sin familie af "misfits" og så gælder det om at udsætte dem for så mange pinsler og ulykker som muligt (så får man minuspoint) indtil de dør... fx. kan deres de blive udstøt af kirken, forbandet af sigøjnere, drillet af mus, blive enker på deres bryllupsdag, falde i en brønd osv.
Man kan så gøre gode ting for de andres familie (så får man plus point). fx finde kærligheden, arve osv.
Dem der har flest minuspoint dør....
Det er faktisk sjovt at spille et spil der på den måde er anderledes. Og så er det lidt morsomt alle de forfærdelige ting de kan komme ud for.

Jeg har fået nyt udstyr!

Faktisk er jeg blevet virkelig High-tec!!!

...

...

Jeg har købt denne virkelig højteknologiske dymo...

- og denne dims til at skære cirkler...

De virker ubeklageligt.

Fint at man kan få enkle og billige hjælpemidler.

Endelig har jeg fået lidt styr på mine umonterede stempler. Før var de sat på en plexiglas-plade og plastikark og lagt i en stor kasse.

Nu har jeg stemplet på hvidt papir i CD størrelse. Lamineret dem, placeret stemplerne bag på og sat dem i en kasse fra IKEA... Nu fylder de ikke så meget og det er let at finde det man skal bruge.

I weekenden skal min lillebror døbes (ja han skal konfirmeres senere på foråret) og så skal jeg en tur til Oslo med min søstre (tvilling og lillesøster) og min faster.

Hav en god dag allesammen.

4 kommentarer:

netti sagde ...

Hvis du kan bruge den der rundskærer tager jeg hatten af for dig - jeg opgav nemlig *GG*
Rigtig flot med dine stempler. Det ser godt ud.
God tur til Oslo :o)

Valdemarsro sagde ...

Det er så imponerende at se alle de flotte scraps du laver!

ha´ en god weekend, Sarah :-)

Marie sagde ...

hi hi jeg har også sådan en dymo, købt i netto for læææænge siden, før jeg overhovedet tænkte på scrap. Den er bare genial !!
Jeg har mine stempler i sådan en cd mappe med lynlås, det er bare så genialt :)

den film der, skal jeg også have set snart! elsker de film johnny deep er med i.

Bitten sagde ...

Rundskæreren har jeg også og den er bare snild synes jeg. Dymoen har jeg lige købt i forrige uge i Føtex ;-)