tirsdag, februar 12, 2008

Hej...

Nu er det tid til et lille hurtigt indlæg. Jeg har ellers en del ting jeg godt kunne vise. men jeg orker ikke rigtig at tage billeder lige nu. (det er mere sengetid).

Jeg har fået den fantastiske ide at købe en ny computer. Og da jeg også er med i klubben for personer, der får en ide og straks fører den ud i livet har jeg jo allerede købt den. (fredag) Åhhh det er en fornøjelse i forhold til den gamle (som jo er hele 8 måneder!).
Da jeg jo ikke skulle bruge 2 bærbare er den "gamle" tømt og gået videre til min søster.

I torsdags var jeg hos Karen til Digiscrap. (hyggeligt) Jeg fik lavet et LO til en udfordring hos SSD. Jeg havde lavet back up på min gamle computer onsdag og da jeg så tømte den fredag havde jeg lige glemt at jeg at LO'et ikke var "back uppet". Så det røg i papirkurven!

Her til aften har jeg så lavet det igen. Det er et lift af en papir LO af RitasCottage.

Kredits: www.Catscrap.com: Catrine: explore papir og Cardboard swirls, Ida: Crayon doodle, Milla design: Angelica; swirl og Danielle: Autumn decay: ramme
Scrapbookgraphic: Lorie Davison: Praire Gal kit: swirl og Baers Garden: Last Christmas Alpha
Prima hybrid: Vera Lim: Hjerte


Jeg er faktisk ganske godt tilfreds. Har haft lidt svært med bare pletter min LO. Jeg har haft en tendens til at fylde det hele ud.

I dag har jeg været ude og gå en "lang" tur i skoven med kæresten og hunden. Der har ikke været så meget tid og overskud til den slags, men det var super dejligt at komme ud at gå.
Jeg har haft røde kinder hele aftenen:O)

I morgen har jeg en fridag. Så skal jeg bare gå og hygge mig. Lave lidt LO's og kort, tag, (vaske tøj) og se tv.
Jeg skal jo snart til at pakke flyttekasser. Det bliver nu dejligt at flytte og komme i gang med at arbejde.

5 kommentarer:

Karen aka Lindse sagde ...

haha den klub er jeg også med i! Impulsive shoppers :) Hvad har du købt? Lyder RART med en ny og hurtig computer! Fedt LO, helt vild med den der swirl forneden, den ser så godt ud!

Charlotte Ravn sagde ...

Hehe må vist også melde mig i den klub! Tillykke med din nye pc! Super lækkert LO du har lavet!

kludemutter sagde ...

Her nøjes jeg med at drømme.
Tillykke med din nye pc.
Sikke en fin banner du har fået, kan god lide det enkle udtryk, men har selv svært med at stoppe når først jeg kommer igang.
pøj,pøj med flyttekasserne ;)

Anne Bente sagde ...

åhhh, så flot lo, og tillykke med ny PC :)

Koselig koselig sagde ...

Gratulerer med ny pc! Her hos oss er vi også med i den samme klubben. Det var et godt tilbud på min manns jobb, to raske eposter til hverandre og vips - ny pc her også ;)
hihihi.... er det ikke moro! :)