tirsdag, februar 26, 2008

Her skal jeg bo og lidt kort....

I går var vi ude og købe dette vidunder...
Hurra hurra hurra
Jeg har glædet mig til at få en opvaskemaskine i mange år:O)
-------------------------------------

Vi skal jo flytte på lørdag og tænkte derfor det var på at se der hvor vi skal bo:O)
Måske lidt naivt, men vi sagde ja til huset inden vi havde set det... (Det er en lægebolig der hører til Holbæk sygehus.) Vi skulle flytte lige meget hvad, den er billig og jeg havde været inde i en engang og synes ok om det.
Nu har vi så set det. Det er holdt i original 60'er stil. Både køkken og toiletterne. Der er linolium over alt på gulvene (ja det er vel bedre end beton) og vinduerne er med masser af frisk luft.

Men er du gal hvor er der meget plads. I lejekontrakten står der 87 m2, men det er vist kun i stuen. Så nu kan vi rigtig brede os!

Ja nostalgisk køkken. Synes nu de er meget hyggelige de gamle køkkenlåger!

Stor lys stue og en lille have...


Hvis man tæller efter kan man se at der er 4 (!) værelser og et badeværelse ovenpå...

Det var lidt af en overraskelse da vi havde forventet 2:O)

Så nu skal vi nok på loppemarked og finde lidt møbler til alle rummene.

Dejlige lyse værelser ovenpå til kontor og dimseri (ja det kalder Jacob kortlavning, syning osv)

Vi var lige en tur forbi svigerforældrene på vej hjem. Der var en af naboerne der fyldte 75 år. Så flaget var hejst. (det er godt nok et stort flag!!!)

----------------------------------------------

Jeg har fået lavet et par kort.

Stempel fra High Hopes Rubber stamps
Stempel fra Penny Black
Stempel fra Whipper Snapper

Stempel fra High Hopes Rubber stamps

Vil forresten lige nævne at jeg har lavet en stempelswap hos Dreampapers. Så hvis du er frisk på at være med så kig forbi.

Og husk at de to konkurrencer stadig kører. (se tidl indlæg) Læg en kommentar så er du med i lodtrækningen.

Tilbage til flyttekasserne...

13 kommentarer:

Mia sagde ...

Den nye boligen deres ser bare kjempefin ut! Sååå deilig med stor plass og mange værelser. Jeg tenker meg nok at dere kommer til å trives der.

Det er en god stund siden jeg tittet innom deg sist. Men jeg vil igjen bare takke for den herlige gaven jeg fikk av deg ifjor høst. Pakken kom rett før jeg dro til San Francisco, så jeg fikk ikke tatt bilder, og når jeg kom tilbake var sjokoladen spist opp (den var visst deilig, sa min kjære). Men teen har jeg kost meg med, og den vakre rosekoppen står på en hylle i atelieret mitt sammen med andre "likesinnede". Og den herlige holderen til julekort kom til nytte og var til gelde ved juletider.

Solstad sagde ...

Hei Sarah! Nå er det lenge siden jeg har tittet innom deg. Den nye boligen dere ser flott ut, masse deilig plass og lys.
De kortene du lager er bare veldig veldig flotte , du er flink!!!!
Klem

troll13 sagde ...

Aiii, nogen skønne kort, og lækre stempler du har brugt.

troll13 sagde ...

Hej
Jeg udfordrer dig til at skrive 7 sandheder om dig selv.... se mere på min blog.
Håber ikke at du er blevet tagged før - og at du har lyst til at lege med.

Mita`s hjørne sagde ...

Oi... så flott den boligen så ut... og jammen har dere fått masse plass...
Nydelige kort du har laget...

Ha ei koselig uke...

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke med opvaskemaskine og den nye bolig, skønt med masser af plads at brede sig på!
Sikke nogle lækre kort du har lavet, den and er simpelthen bare for skøn!

Helle sagde ...

Sikke nogle skønne stempler, jeg scrapper ikke selv - men man bliver jo helt fristet til at kigge nærmere på stempler.
De kan jo også bruges til almindelige kort.

Anne Thormose sagde ...

Sikke en dejlig overraskelse med så meget mere plads, og så hele fire værelser = et rum til kreative ting.
Og skønne kort, du har fået lavet.

netti sagde ...

Hvor er de stempler fede!!! Og totalt lækre kort du har lavet!!

Pialine sagde ...

Så står du lige nu midt i flytterodet - boligen ser da lækker ud med masser af plads - glæder mig til at se billeder fra dit scraprum :o)
Flotte og lækre kort du har fået lavet :o)
Knuzzer
Pialine

angely sagde ...

Tillykke med boligen, det bliver da rigtig rigtig godt.
Jeg er ikke stempelfan, men med de fantastisk søde stempler er det da lige før jeg er fristet. Og de er brugt så flot.

:) Heidi

Koselig koselig sagde ...

Gratulerer med både jobb og leilighet. Det blir nok koselig å innrede og sette sitt preg på en ny bolig. Alltid moro det synes jeg.
Gratulerer med oppvaskmaskin også, det er deilig det! For å si det sånn: Det reduserte antall krangler om rot på kjøkkenet vår betraktelig. Deilig å komme hjem til et ryddig kjøkken, og mens "Fie" jobber kan vi gjøre andre ting ;) Ja, oppvaskmaskinen heter Fie hihi ;)
God søndag :)

ps! Veldig fine kort!

Victoria sagde ...

de stemplene var da søte! også så utrolig fine kort du har laget.. jeg har begynt å lage kort jeg også nå, men jeg forstår ikke hvordan du får de til å bli så fine! der har du et virkelig kjempetalent!