torsdag, februar 14, 2008

Kort, kort, kort, kort, kort, kort, kort....

Jeg har fået lavet et par kort på det sidste...

Sidste onsdag var en hos Dreampapers til kortaften. Jeg fik lavet disse to første kort.



Disse to stempler er fra Panduro. (ovenover og nedenfor) De nye umontede stempler de har fået. Synes de er rigtig søde.



Jeg måtte lige prøve mig frem med lidt lag på lag stempning...


Og her er der sørme et hvor ikke alt er firkantet....

OG lidt forårsfornemmelse...



Ja der er meget der bliver blåt og grønt...

Disse to fødselsdagskort er måske ikke helt min stil i farverne. Men jeg synes dette papir med glimmerstjernerne var ganske festligt.


Dette kort har min søster lavet. Synes det var rigtig fint, så drfor skulle det da også med på bloggen.

Hav en dejlig dag allesammen...

12 kommentarer:

rnielsen79 sagde ...

Sikke en masse flotte kort Sara. Dejligt at have et lille lager. Jeg kan godt lide, at du laver sådan en afgrænsningsstreg rundt om stempelmotiverene.

kludemutter sagde ...

Jeg er vild med de stempelmotiver, de er bare så fine.Du kan det med farver, måske man selv skulle kaste sig ud i at prøve en dag.
Flotte kort.

Koselig koselig sagde ...

Så mange flotte kort du lager Sarah! Du er kjempeflink!
Jeg prøver noen ganger jeg også, men jeg får aldri til å så flotte kort som dette hihi :)

netti sagde ...

Du er da gået kort-amok!! SIkke mange flotte kort du har lavet. De er SÅ lækre!

Mutte sagde ...

Hold da op en hel produktion, de er super flotte alle sammen.

angely sagde ...

wow Sarah - hvor har du været produktiv :) Og skønne farver.

KH Heidi

Anne Bente sagde ...

åhhhh wawwww så mange flotte kort du dog har lavet:)

troll13 sagde ...

WOW! Sikken en masse lækre kort, lækker opsætning og skønne farver.
Rigtig mange søde detaljer :o)

Pialine sagde ...

Hej Sarah Hold da op der er gang i kortmageriet ;o) helt fantastiske kort du har fået lavet også din søster´s. Og sikke en dejlig inspiration de giver :o)
Selvtak for hyggeligt selskab ...det må vi gøre om en anden gang.
Knuzzer
Pialine

Frances sagde ...

thank you, thank you, thank you! for putting a link that works for the magnolia stampclub!

your cards are lovely :)

Frances x

piabau sagde ...

Woaaw nogle flotte kort, flotte farver og hvor er stemplerne fra panduro søde

Marie sagde ...

hvor er det bare nogen flotte kort! kan godt lide farverne og at de er lidt enkle i det :)