lørdag, februar 23, 2008

Nye stempler og en lille konkurrence...

Da jeg kom hjem fra Oslo lå der en pakke til mig fra High Hopes Rubber Stamps. Det var en masse lækre nye stempler. Nu har jeg endelig fået dem monteret, så jeg kan vise dem frem. Jeg synes de har nogle rigtig søde stempler og de var rimelig billige. jeg tror jeg har betalt 350 kr for ca. 15 stempler i forskellig størrelse og derudover var der ca 10 ekstra stempler (3-4 store figurer og nogle små). Det er jo fornemt.
Jeg er også gået over til et nyt opbevaringssystem. disse cd æsker står bedre i kasserne. Jeg mangler bare at få stemplet nogle forsider...

Lidt smagsprøver...

Jeg har også fået prøvet et par af stemplerne og farvelagt dem. Jeg har ikke været der med penslen endnu og givet dem vand. Men jeg tænkte jeg ville vise dem alligevel.




Ja det var egentlig pga. disse ænder jeg var nød til at bestille stemplerne. Jeg synes de er så søde.
Nå nu til den store KONKURRENCE...
Jeg har længe tænkt jeg skulle have en lille konkurrence her på bloggen.
Jeg tror det bliver til 2!
Den første er nem og der kan alle være med: Læg en kommentar på min blog inden på fredag kl 22.00. (på dette eller evt følgende indlæg.)
Så trækker jeg lod om en lille præmie.
Nummer to kræver lidt mere arbejde.
Jeg står jo i flytterod til op over begge øre. Vi skal flytte om en lille uges tid. (Hurra)
Så nummer to opgave går ud på at lave et LO eller kort (eller noget andet hobby-agtigt)som har noget med flytning at gøre. (et flyttekort, LO om drømmehuset eller dengang du flyttede hjemmefra eller....)
Angiv linket til hvor jeg kan finde LO/kortet i en kommentar til dette indlæg.
Fristen er Mandag den 3. 3. 2008 kl 21.00
Der bliver nedsat et lille udvalg med udsøgt smag til at kåre en vinder...
Nå nu kalder bruseren. Jeg skal til 30 års fødselsdag i dag!
God weekend allesammen.

20 kommentarer:

Sine sagde ...

Jeg synes faktisk slet ikke at stemplerne behøver vand.. Farveblyanterne ser super ud! :D Men i øvrigt meget fedt at se hvordan du farvelægger dem inden vandet og alt det der.. Jeg selv har kun brugt akvarel farvelade og det er jo en lidt anden fremgangsmåde.. Og så er det forresten nogle super fine stempler!! :D

netti sagde ...

Totaalt lækre stempler!! Jeg kan godt forstå at du blev nødt til at eje den and for den er da for sjov. desværre kan jeg ikke være med i dit layout om flytning da jeg ikke har flyttet i en menneskealder og da jeg gjorde tænkte jeg ikke i scrap og tog ingen billeder :o(
men held og lykke til jer andre :o)

maria sagde ...

Hold da op en masse skønne stemler,der er da bare for flotte.

Koselig koselig sagde ...

Så fine stempler, jeg falt virkelig for den siste - den anden som sitter og ser litt forfjamset ut (han ligner på meg haha)!
håper det går bra med flyttesjauet :)
Jeg har kost meg hele uken i ny jobb, har begynt som helsesekretær på psykiatrisk avdeling (rehabiliteringspoliklinikk) og det er veldig koselig! Jeg har alltid likt psykiatri veldig godt, spennende fag og ikke minst, det er her i min hjemby og bare en 15 minutters sykkeltur hjemmefra.
Håper det går bra med deg som nyutdannet lege, hva jobber du med nå`? sykehus eller privat?

abc sagde ...

Ej nogle vil søde stempler.... Glæder mig rigtig meget til at se til mere arbejde med dem......
Så god arbejdslyst, både med stemplerne og flytningen

jane sagde ...

hvor er de fantastiske de stempler.. jeg er fuldstændig solgt.. jeg har tilladt mig at linke til din blog.. for her kan jeg vist samle masser af inspiration..
knus jane

Bitten sagde ...

Skønne skønne stempler og det var sandelig da en overkommelig pris. Jeg synes også det er rigtig dejligt du har lagt et billede af, hvordan du farvelægger inden du bruger vand - det kan hjælpe mig en del for jeg er ikke så god til det med farvelægning (tror jeg da ikke ;-)

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det dog nogle skønne stempler - og ja, hvorfor give dem vand? Du har farvelagt dem noget SÅ flot.

Susanne Meltesen sagde ...

Sikke nogle søde stempler - og hvor er der mange...

Slev er jeg desværre ikke meget til stempler, da jeg simpelthen ikke kan finde ud af at farvelægge dem. Men man skulle måske prøve uden vand...???

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle skønne stempler! Super farvelægning, glæder mig til at se dem færdige på kortene! Held og lykke med flytningen!

Maria sagde ...

Sikke nogle dejlige stempler - og du har farvelagt dem superflot!! Må hellere kigge lidt på den butik :-) Glæder mig til at se, hvad du får lavet med dem.

Cowgirl sagde ...

Held og Lykke med flytningen...

Else Slipsager Petersen sagde ...

Hold op hvor er det nogle lækre stempler, glæder mig til at se hvad du får lavet med dem. Må vist lige checke det link.

Mita`s hjørne sagde ...

Så koselige stempler du har fått tak i... du lager utrolig skjønne kort...
Lykke til med flyttingen, er nok masse å gjøre for dere nå...
Flotte bilder du viser under her...

Ha en koselig søndag...

Mette Jensen sagde ...

hold da op nogle søde stempler

Anne Bente sagde ...

wawww nogle flotte stempler, og held og lykke med flytningen :)

Pialine sagde ...

Ajj total lækre stempler og engler - jeg elsker også engler :o)
En rigtig god måde at opbevare stemplerne på så er der styr på dem. Pøj pøj med flytningen...
..og tak for sidst :o)
Knuzzer
Pialine

Annette sagde ...

WOW for nogle skønne stempler du har købt dig. Og hvor er de flotte med farver på, ved om jeg ville ta' en tur på forbi med vand og pensel. Syntes de er meget smukke som de er.

Rigtig god flytning,
Annette

Marie sagde ...

ihh jeg vil da gerne være med i den konkurrence :D
fedt og se billeder af dit nye hus, og glæder mig til at se billeder med møbler ;)

Millas hem sagde ...

Hejsan!
Kul att hitta hit!
Tittar in igen!
Camilla