fredag, marts 28, 2008

Farvelægning af stempler...

Jeg fik jo en masse nye flotte stempeltryk i lørdags hvor jeg var hos Dreampapers og bytte med Connie og Pialine.
Jeg er gået i gang med at farvelægge dem. Så sådan så mit skrivebord ud i går aftes.
Jeg plejer at farvelægge en masse ad gangen - det kan man nemlig gøre mens man ser tv osv. Bagefter giver jeg dem "vand" og så er der en hel bunke klar til at bruges til kort.
Et enkel kort er det også blevet til - eller faktisk to. Det andet er til en konkurrence. Nu må vi se om jeg husker at sende det afsted. Synes egentlig det er hyggeligt med konkurrencer rundt omkring. Det er dejligt at blive inspireret og få gode ideer. Desværre er jeg ikke flink til at få lavet det til tiden eller få sendt tingene afsted.

Skyen og huset fik jeg i lørdag. Jeg må bare have dem selv engang. Det er da for sødt!

Jeg skal en tur på posthuset og betale lidt til post danmarks kasse (læs TOLD). Ja ja men det er bedre end at pakken var borte, hvilket firmaet og jeg faktisk var begyndt at tro!

Venter også spændt på Hängler og Stängler stemplerne. Glæder mig til de kommer...

11 kommentarer:

Mutte sagde ...

Sødt kort,jeg bli' helt i forårs humør af det

MH72 sagde ...

Hvor er det et fint kort - jeg kan godt lide det lille hus bag hende. Det er ikke så tit man ser det.

netti sagde ...

Du er da gået helt amok med at farvelægge :o) Men det ser godt ud.
Flot kort du har lavet - jeg er SÅ vild med det hus!!

Solstad sagde ...

Nydelig kort, du er sååå flink!!!
God helg til deg :) Klem

angely sagde ...

Smukke smukke kort. Og rigtig kært hus. Flot farvelagt!

Og hyggelige billeder fra det vinterlige hus.

:) Heidi

Timotei sagde ...

Så søte kort du har laget! Dette må være en skikkelig artig hobby. Hadde jeg begynt med dette hadde jeg nok blitt helt hekta. Så koselig å få se bilder av det nye hjemmet deres også!

Connie sagde ...

Hold da op en masse du har fået farvelagt. Synes ellers jeg selv har været flittigt, men jeg har ikke malet så mange.
Super sødt kort.

Pialine sagde ...

Super sødt kort - jeg er så småt også ved at farvelægge de stempler jeg fik :O) ...TOLD det er sq frækt med den told der skal betales bare fordi du køber lidt i USA øv øv øv...håber ikke du skulle af med for meget.
Knuzzer
Pialine

Mita`s hjørne sagde ...

Jeg blir helt mål-løs jeg, du er så utrolig flink til å lage kort... disse er jo bare så nydelige...
Flotte bilder du viser fra deres hus...
Her i midten av Norge har vi sol og et nydelig vær for tiden...

Ha ei koselig helg...

Anne Bente sagde ...

så super flot det er :)

Marie sagde ...

smart at farvelægge dem på den måde! det må jeg huske.