søndag, marts 30, 2008

Flere kort...

Det går fremad med scrap/kort hjørnet. Som I kan se på billedet har jeg nu fået hængt både en stang op under hylderne med kurv og bøtter og en magasinholder.



To kort er det blevet til...
Nu vil jeg løbe igen. Svigerforældrene er kommet til kaffe...
Nu kommer der en lille opdatering - kaffen er drukket og svigerforældrene gået hjem og kæresten lagt i seng:O) (han skal på arbejde i morgen - det skal jeg ikke:O))
Ad det 1. billede. stangen og bøtterne er fra IKEA - det er simpelhen genialt. Jeg er rigtig glad for det. Nu er de ting jeg bruger mest lige til at nå uden at det fylder på bordet.
Ad billede 2+3: kortene er lavet med nye stempler. Det første er fra High hopes rubber stamps. Det er bare så sødt. De har lavet en masse nye stempler med dyremotiver.
Det andet er med stempel fra Whipper Snapper - jeg ELSKER deres stempler og kunne købe mig fattig i deres shop. Dette fik jeg med posten forleden dag efter det har været 3 uger undervejs. Troede aldrig det ville nå frem. Havde også bestilt andre - men dem må i se en anden dag.
Den kvikke læser har selvfølgelig allerede set at jeg har brugt noget af det nye BG-papir til kortene. Det er rigtig lækkert så jeg var lige en tur hos Dreampapers i fredag og investere i lille bunke.

12 kommentarer:

Stinne sagde ...

Super fede kort du har lavet - og endda med lækkert ny basic grey! Jeg vil også gerne bytte stempler en dag - vi bor jo ikke overvældne langt fra hinanden!

Keep up the good work.

Annika sagde ...

Hvor ser dit hjørne bare hyggeligt (og ryddeligt) ud :)

Søde kort!

netti sagde ...

Lækkert scrapværelse du har fåeåt. Det ser enormt hyggeligt ud.
Supersøde kort du har lavet - jeg er SÅ vild med stemplerne specielt giraffen :o)

Majer sagde ...

rigtig fint værelse du har fået :-) Den giraf er da bare for sød!!

Jette/Thanni sagde ...

Det er da vist første gang jeg er forbi din blog, men det bli'r da bestemt ikke sidste gang :)
De er da bare for søde de kort - især da det med giraffen ;)
Ha' en god dag :)

maria sagde ...

Sikken en dejlig plads du har fået, og de stænge og bøtter fra ikea er bare ganiale.

Super flotte kort, du igen har lavet. Jeg er bare helt vild med den giraf, den er da bare for sød.

Cathrines blogg sagde ...

Så fine kort du lager!Jeg har ikke vært innom din blog før. Ser du har fått deg et stort og flott kontor, det er noe jeg drømmer om!!
En vakker dag kanskje??
Ha en herlig uke :o)

daisy sagde ...

Så fint dere har fått det hjemme! Og hvilken luksus med et så stort arbeidsværelse!!
Her i huset er det lite plass til overs for slikt. Jeg drømmer om å innrede et ordentlig hobbyhjørne på kjøkkenet - har nemlig ganske stort kjøkken med spiseplass som vi aldri bruker. Vi får se!

Kjempeflotte kort! De stemplene var kjempesøte! Du lager så mange fine kort! Lager du alt selv ved å klippe og lime, eller lager du også noe digitalt?

Ønsker deg en fin ukestart! :)

Connie sagde ...

Waww, et fint scrapværelse du har. Det ser godt ud med bøtterne over bordet, så der er styre på alle de små ting.

Super fine kort de det dejlige BG papir.

Rumlebumle sagde ...

Åh, det er altså en fornøjelse at komme herind og hente inspiration og tro mig.. Det gør jeg meget.. Du kan bare sige til med stemplerne, så laver jeg nogle til dig, eller også.. Hvis din vej på en eller anden mystisk måde skulle falde forbi Virum, så kommer du bare og stempler løs.. Nu har jeg da i hvert fald lidt at byde på.. OG endelig ikke at forglemme kaffen.. :)

Marie sagde ...

hvor er det blevet fint dit hobby rum. Og super fine kort :)

Mia sagde ...

Hvor er det altså bare et super hyggeligt lille hjørne du har dig der! Og skønne kort du laver...du har helt rart det er nogle skønne stempler!