onsdag, marts 26, 2008

Fra vores hus...



Dette bliver et indlæg uden kort stempler eller den slags. Det bliver med billeder fra vores hus og nogle af de ting vi efterhånden har fået puttet ind på al pladsen.



Vi begynder lige med nogle snevejrsbilleder. Disse er nu fra forleden dag, men sneen ligger her stadig. Det skiftevis tør og sneer. MEN NU HAR VI SET DEN NU MÅ DEN GERNE FORSVINDE IGEN - JEG VIL HAVE FORÅR!


Så tilbage indendøre...

Denne lille skænk/kommode/bord eller hvad det hedder købte Jacob da han var i Sverige. Det er af eg og lavet på et snekeri deroppe et sted. Det har en lille skade på bagside så han fik det rigtig billigt. Jeg synes den er rigtig fin.

Vi var lige forbi min kusine forleden dag. Hun havde denne skænk som hun ikke havde plads til mere, og havde derfor spurgt om vi ville have den.
Jamen det ville vi da gerne - den passer lige i farven til spisebordet som vi også har "arvet".
Flyttekassen er ikke en der mangler at blive pakket ud, men med ting jeg skal have med til FDF...

Som i kan se står der billeder alle steder. Jeg har ikke hængt noget op endnu. Skal lige finde ud af hvordan de hele skal være. Vi har bestilt nogle store plakater til væggene og så har vi nogle fra tidligere museeumsbesøg osv. De skal lige i rammer og så må jeg gå og flytte lidt rundt på dem til jeg er tilfreds.

Med posten i dag fik jeg disse postkort i A5 størrelse. De første er med plakater af Sikker Hansen. De næste er af Aage Rasmussen. Jeg synes de er så fine og tænkte de skulle i rammer og hænges op et eller andet sted.

De er købt hos plakatmuseet. 50 kr for 8 stk.

Jeg er så heldig at jeg har fået et kæmpe kontor. Før weekenden hængte vi hylder op. Alting er pakket ud, men jeg går stadig og flytter rundt og finder de bedste pladser. Derfor er der rod og tomme hylder endnu:O)

Der er to skriveborde og masser af lys og hyldeplads. Hvad kan man ellers ønske sig!

Jeg har modtaget en blogpris af Koselig koselig og lægger lige hovedet i blød hvem jeg skal give den videre til.

Hav en god dag allesammen. Jeg skal på aften-nattevagt så jeg tror jeg ligger mig på sofaen og læser lidt nu...


5 kommentarer:

netti sagde ...

Jeg giver dig heeelt ret hmt det sne DET SKAL VÆK!!
Rigtig flotte plakater du har købt - de er så fede. Glæder mig til at se billeder fra når de er sat op :o)
Superlækkert scrapværesle du har fået og hold da op en orden!!!

Sine sagde ...

Ja! Sneen må godt snart vige for en god gang forår.. Det kan ikke passe vi skal have forårs influenza over flere omgange..

En lille servicemeddelelse her på falderebet. Zebraerne fra Zoo fåes også i store (60x85) hvis det var noget. De, og 9 andre historiske motiver er at få i Zoo's butik. :D

MH72 sagde ...

Ohhh et lækkert scrap/kontor-rum!!!
Og ja - SNE GÅ VÆK!!!! (solen har nu gjort meget ved det her i dag...)

Pialine sagde ...

Lækker scrap værelse ...bare vent du skal nok få fyldt alle hylder og lidt mere op ;o)
Knuzzer
Pialine

Marie sagde ...

igen super fedt scrapværelse du har fået. Hvor har i fået det fint :) og de der plakater er jeg også helt vilde med, tak for linket!