lørdag, marts 22, 2008

God Påske....

Puha... Jeg har været på aften-nattevagt i går og jeg må sige at jeg får lov til at arbejde for min løn. Fra jeg mødte ind kl 15 til i morges kl 10.15 har jeg lavet noget hele tiden, på nær de 2 timer jeg fik lov og sove og de 10 min det tog at spise min aftensmad. Man er noget kvæstet når man kommer hjem efter sådan en vagt.
Jeg fik sovet og her til eftermiddag var jeg en tur ude hos min kusine. (efter hvad kan i se i morgen!). Til aften har det stået på afslapning og nu er det snart på hovedet i seng med "luftkastellet der blev sprængt". Har haft den siden den udkom men ikke haft tid til at læse den.

I morgen har jeg fri og der kommer min far + familie og min søster på besøg til lidt frokost.

I går formiddags var jeg en tur hos Dreampapers hvor vi havde en lille stempel-bytte-ting. Jeg fik lavet rigtig mange stempelaftryk af de lækre stempler de andre havde med (jeg havde også taget Maria med til at hjælpe mig). Tusind tak for en hyggelig dag og tak for lån af de flotte stempler til Pialine, Connie og Annette.
Jeg glæder mig til at få farvelagt nogle aftryk og lavet en masse kort.

Her er nogle kort jeg har lavet forleden dag.





Hav en god dag allesammen.

12 kommentarer:

Mita`s hjørne sagde ...

Utrolig flotte kort du har laget - igjen...
Håper du kan nyte dagen, og slappe av når du ikke jobber...

Ha en koselig kveld, og nyyyt siste dagen i påsken...

piabau sagde ...

Så flotte og mange kort du har lavet, de er rigtig søde

netti sagde ...

Super super flotte kort. jeg kan godt lide de dejlige farver du har brugt.
og sikke en god idé at mødes for at bytte stempler. hammersmart.

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah, jeg har en utmerkelse til deg på min blogg. Håper du tar i mot den :) God mandag :)

Rumlebumle sagde ...

Som altid en fornøjelse at se dine kort. Man bliver da virkelig inspireret. Jeg kan heller ikke selv huske hvad det var for nogle links jeg skulle have.. Men det kunne da være vi skulle slå os sammen næste gang du bestiller stempler fra udlandet.. Der er flere jeg godt vil have fingrene i, men tør ikke helt bestille selv endnu.. :)

JULIE K sagde ...

Du lager jo de søteste kort da. Håper du har hatt en flott påske : )

maria sagde ...

wow en masse flotte kort du har lavet,
Super ide med at bytte stempelaftryk. jeg ville også ha været forbi men kunne desværre ikke, men måske næste gang :0)

angely sagde ...

Meget smukke kort :) Hvor er anden og grisene bare kære.

Hold da op en påskevagt du har haft dig - så et forsinket glædelig påske herfra.

:) Heidi

Familien MadsenLarsen sagde ...

Super FLOTTE kort du igen har fået lavet. Ja, det var skønt med en masse nye stempelmotiver.
Jeg fik farvelagt 4 af dem igår aftes, nu skal de "bare" monteres.

Anne Bente sagde ...

åhhh, så super flotte kort du har lavet :)

Lene Hass sagde ...

Hej Sarah.

Tak for din hilsen på min hjemmeside. Jeg synes godt nok også at dine kort er fantastiske, og sikke mange lækre stempler du har. Gid det var mig...;-)

Du bliver lige lagt under foretrukne...

Marie sagde ...

hvor har du været produktiv. De er super flote alle sammen :)